Herkes ekonomi kötü diyor ama cafeler, restoranlar ağzına kadar insan dolu. Neden bu kadar abartılıyor?

Çalışmayan insanlar gecinemiyoruz diyor. Oturduğumuz yerden bişeyler sahibi olmamızı hangi ülke mümkün kılabilir ki

Herkes ekonomi kötü diyor ama cafeler, restoranlar ağzına kadar insan dolu. Neden bu kadar abartılıyor?
Cevapla