Asgari ücrete az zam yapılmasına rağmen neden hala kafeler dolu?

Asgari ücrete çok az bi zam yapıldı bu da demek oluyor ki halk kemerini sıkacak kafelere avmlerde yemek yemeye her sene mont ayakkabı almayı bırakacak ama görüyorum ki kaldıkları yerden devam ediyorlar oturacak yer yok kafelerde bu rezillik neden böyle?

Asgari ücrete az zam yapılmasına rağmen neden hala kafeler dolu?
Cevapla