
Ben arada akşam yemeklerini TV izlerken yer sofrasında yiyorum ama dizlerim uyuşuyor, karıncalanma giriyor😂

Ben arada akşam yemeklerini TV izlerken yer sofrasında yiyorum ama dizlerim uyuşuyor, karıncalanma giriyor😂
2000 yılına kadar yerde otururduk, sonra misafir gele gide modern olsun diye masaya alıştık ve hala da öyle oturuyoruz. Yer sofrasına oturmak zor, yemek için eğilirken iki büklüm oluyorsun. Biraz nostaljik bir durum bence, soba mı dogalgaz mı gibi oluyor. Sağlık için iyi olduğuna emin değilim.
Cevap
5Cevap
Her daim yerde yerim gadası
Masada yiyorum her zaman
Ben yemek masasında aradabir televizyon izlerken yerim ya da biz buna telefon diyelim 🤣🤣😅
Engelli olduğum için oturmak sıkıntı uzmanları boş ver
Belim ağrır muhtemelen ama nostalji yapmak için güzel bir şey.
Yer sofrası samimi ve bereketlidir. Masa da güzel bir sunumla olursa estetiktir.
Bazen yatakta bazen masada bazen yerde bazen koltukta
masa tercihim... hali üzerine minder atip cerez , cay takiliyoruz ama..
Masadaa ama yer sofrasini ozledim 😂Bir ara kurayimm guzel bir yer sofrasi da ozlem gidereyim
Valla yaşlılar gibi ayakalarımız uyuşuyor yerde yiyemiyoruz😄
Evet alışık olmayınca :))
yer sofrasında yerim bende
masada yiyorum
Yer sofrası daha sağlıklıdır.
masada yerim
masada yemek yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?