Yemek yapmak
Yemek yemek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yemek yapmak
Eic olarak seçtiğin için teşekkür 😊
Rica ederim ☺️
Yapmak çünkü aşçıyım
Her zaman aşçı bir arkadaşımın olmasını istemişimdir her yaptığı yemeğin gurmesi olabilirim değişik ve lezzetli yemekler denemek adına güzel olurdu 🤣🤣🤣
Ahahha isteğin arkaşlıksa sadece olabilir
Kesinlikle öyle
Cevap
8Cevap
Yemek yemek
İkiside çok güzel oluyor, hem yaparım hem yerim, ikisininde ayrı bir zevki var.
Ben ikisinden de keyif alıyorum açıkçası
Yapmak daha keyifli
Yemek yapıp yemek 🤣🤣🤣🤣
Ben yemekten zevk alırm yapımda ypkum
Yemek yapmaktan sıkıldımnartik
@deniztamer iyi geceler, sitede yeniyim de bir soru sordum kaldırıldı. İlk seni görüp yazdım bişey soracağım da mesaj atar mısın? Ben atamadım xperim yetmiyormuş.
Yemek daha çok
Yemek bence
Yemek yemek
Yapmayı hiç sevmem.
İkisi de çok keyifli
Ikiside
Hergun yapiorum
Her ikiside
Yapmak
Yemek yemek
Yemek yemek.
İkisi de
Yemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?