Yemek yemekten çok, yemek yapmanın daha keyifli olduğunu düşünüyorum. Siz hangisinden daha çok keyif alırsınız?


Eğer eşim ya da sevgilim varsa tabi ki de yemek yapmak daha eğlencelidir. özellikle bilmediğim için sevgilimi izlerdim bana da öğretirdi sonra da birlikte yerdik hatta yarışırdık kim daha güzel yapacak diye :D ama teksem yemek yemek daha güzeldir benim için..
Keyifle yaptığım yemeği keyifle yemek😀
Ben keyifçi insanım. Yemek yemek bir ihtiyaç olabilir ama ben onu keyifli hale getirmeyi seviyorum 🙂
Ben mutfakta vakit geçirmeyi sevdiğim için yemek yapmak bana daha keyif veriyor özellikle yeni birşeyler denemek en sevdiğim aktivitedir
EİG için teşekkür ederim 🙏
🌺❤️🌺❤️🌺
Yaptığın yemeği yemek en ama en keyiflisi
Eic için teşekkür ederim 🌸
Cevap
15Cevap
İkisi de çok keyifli ama yemek yapmak evet daha keyifli 😍
Geçen bu kalpli kurabiyeyi deneyim dedim hamurunu tutturamadım reçellerde aktı keyifli degıldı pek 😂yemesi daha iyi olur
Yemek yemek tarifleri keyifli gerçekten bu konuda kadınlara üzülüyorum ya her gün yemek düşün yemek yap Allah sabır versin
Yemek yapmak tabii ki de. Bayılıyorum. Ne zaman canım sıkılsa mutfağa koşup yemek veya tatlı yapıyorum 😅
Yemek yapmayı seviyorum ama bu konuda üşengeçliğim tutuyor. Yemek yemeyi daha çok seviyorum hazır gelsin bana 😄
Tabiikide yemek yemek keyiflidir, sevdiğin biriyle hazırlanan yemekler de daha lezzetli olur.
Yapmayı da yemeği de severim özellikle kendim yapınca daha çok keyifli veriyor
Ben kafamı en guzel yeni tarifler deneyerek boşaltiyorum
Yemek yemeği tercih ederim. Yaptığım yemek pek iyi gelmiyor bana nedense
Kesinlikle yemek yemek. Yaptığım yemeğin kokusuyla doyup çok yiyemiyorum çünkü…
Maalesef yemek yapma, temizlik yapma gibi becerilerim hiç yok
Yemek yemek yapmayı sevmeiyorum ama yapıyorum
Yapma kısmı mecburiyet değil de isteyerek ise yapmak daha zevkli benim için
Yemek yapmayı da çok severim ama yerken daha bir keyif alıyorum
İkisi de çok keyiflidir benim açımdan. Özenip bözenerek yaptığım yemeği yemek ayrı bir zevk 😌
İkisi de keyiflidir bana göre. Yaparken yemek psikolojim daha iyi oluyor. 😃
yemek yapmayı sevmiyorum ama yaparsam da döktürüyorum öyle bir denklemsizlik
Yaptığım yemeği yerken iştahım kaçıyor yapana kadar yemeğe doyuyorum 😂 o yüzden yemek yemek direkt en güzeli
Ben yemek yapma kısmını daha eğlenceli buluyorum
Yapmaktan yoruldum biraz da bana yapılsinda yiyeyim isterdim de ooo nerde 😒
İkiside çok eğlenceli ama ben yemeyi daha çok seviyorum
Yemek yemek tabikde😃
Yemek yemek daha eğlenceli.
Genelde yemeği daha keyifli bulurum… :)
Yemek yemek ama bazen.
Yemek yapmak olmadığı kesin ☺️
Yemeği yemek tabiki 😂😂
Yemek daha keyifli kandırmayın 🤣
Yemek yapmak çok daha keyifli.
Yemek yapmak daha keyifli bana göre
Hazır yemek olsun yeter ki. Yapmak umurumda olmaz
Yemenin her türlüsü keyiflidir 😂
Yapmak çok zahmetli be
Yaptığın yemeği yemek en keyiflisi
Yemeye zor enerjim oluyo bide yapamam😂
yemek tabi ki ksjldsdsfdfsd
İkisi de keyifli ayırt edemedim.
Yemek yapma kısmı
Ben yemeyi severim
Yemek yemeyi çok severim
ikisi de demek istiyorum 😅
İkiside bence. Yemek yapmak da yemek de çok güzel.
yemek yemek
Yemek yemek
Yemek yeme inanılmaz 😋
Valla her ikiside
Yemek yemek 😄
Yemek tabi ki
yemek
Her ikisi de
Yemek yemek daha keyiflii
Yemek yemek 🤣
Ay tabiki yemek ☺️
Yemek daha keyifli yapmayı sevmiyorum
Yemek daha keyiflii
İkisinde sevmem
Yapmak daha keyifli
Masa hazırlamak bence en zevkli kısmı
O anki moduma bağlı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?