Vegan arkadaşım, kendimi suçlu hissetmeme sebep oldu.. Suçluluk hissinden nasıl kurtulurum?

Vegan; hiçbir hayvansal ürünü kullanmayan kişilere denir.. Vegan arkadaşım, bana kendimi çok kötü hissettirdi. Tavuk kanat yememden konu açıldı. İş yerinin sana vermiş olduğu yemek kartıyla bir canlının canına kıyılmasına ortak oldun, senin içtiğin ayıranlar, cacıklar aslında buzağıların ememediği süt, sen ailenden birinin kılına zarar gelse üzülürken, bir ineği ailesinden koparıyorsun. Sana yemek olsunlar diye bir canlı yaşamak isterken öldürülüyor. Böyle şeyler dedi ve kendimi çok suçlu hissettim.. İçim çok huzursuz. 😔 Su his nasıl geçer..

Vegan arkadaşım, kendimi suçlu hissetmeme sebep oldu.. Suçluluk hissinden nasıl kurtulurum?
Cevapla