Kendimi çok günahkar hissediyorum. Bu duygudan nasıl çıkarım?


Kendimi asla affolmayacağını bile bile edilen tövbelere mahkum hissediyorum
Buruşturulmuş ve bir kenara atılmış kağıt gibi hissediyorum…
Geçmişim önüme yıldırım gibi düşecek diye çok korkuyorum
Boşluktayken yapmış olduğum, düşüncemi hepten yitirmişken işlediğim günahlarımdan çok korkuyorum
Ben böyle bu hataları nasıl yaptım?
Bunun bedelini nasıl ödeyeceğim?
Dünyadaki en günahkar benmişim gibi hissediyorum
Çok utanıyorum
Önce Allah’tan sonra kendimden..
Allah beni affeder mi? ;(
Kendimi çok günahkar hissediyorum. Bu duygudan nasıl çıkarım?
Cevapla