Kendimi çok kötü hissediyorum ne yapacagım vicdan azabı çekiyorum?

25 yaşıma kadar zina yapmadım taaki bugüne kadar. Asla sigaram, alkolüm , zinam yoktur ama bugün başıma bir olay geldi. 1 aydır bir kadınla konuşuyordum kendisi kıbrısta yaşıyor ve ayıptır söylemesi benimle görüşmek istiyordu. Gelmek istedigini söyledi. Bende 2 haftadır istemediğimi ısrarla belirttim. O kadar masraf yapma, sonumuz yok o parayı çocuguna harca lütfen , dedim dinlemedi. En son dün pazartesi için bilet aldım gelecegim ister gel ister gelme dedi. Bileti almıştı otelde tutmuştu ben anlam veremedim isterseniz istemedigimi konuşmalarla bile gösterebilirim. Benimde dün moralim çok bozuktu bekçilik yazılı sınavını geçemedim diye bir an kadına pazartesi gelme yarın gel dedim ve bugün geldi. Bu kadın delirmiş dedim 3 bin tl vermiş uçak parasına. Odaya girdik biliyordum sakinn kalamayacagımızı sadece birbbirimize dokunduk. Ben ilerisini asla istemedim. Tamam kabul ediyorum yaptıgım günah evet birine dokunmak bile günah evet isteyerek gittim evet ama ben onunla tam anlamıyla ciddi ilişki yaşamak istemedim. Hatta kimseyle istemiyordum. Nefsimee yenik düşmek istemedim ama biraz düştüm. Yok hap kullanıyorum birlikte olalım gibisinden cümleler yine kabul etmedim ama birbirimize dokunduk. Ben evime geldim o biraz ggezip yine otele gidicek. Gece beni yalnız bırakma senin için kıbrıstan geldim diyor. Benn şuna üzülüyorum. Aileem beni hep güzel yetiştirdi yaptıgım çok yanlış bir durum farkındayım ama gelme dedim dinlemedi. Gece gelmek istemedim dedim ağladı ben ne yapacagımı bilmiyorum. . Bugün düştüm bir hataya tövbe edecegim bir daha yapmamak şartıyla. Bir an önce yarın olsun binsin uçaga gitsin istiyorum. Böyle yapınca da aaaa zevkini aldı kadınla gönderdi uçakla adam modunda olmak istemiyorum. Ne yapacagım bilmiyorum

Kendimi çok kötü hissediyorum ne yapacagım vicdan azabı çekiyorum?
Cevapla