Yolcuların çoğu öldü, adaya düştünüz ve adada yiyecek hiçbir şey yok. Çöl gibi bir yer. Sadece su kaynağınız var. Yardım çağıramıyorsunuz. Hat yok bişey yok, telsiz bozuk falan. Sadece yolcu yiyebilirsiniz. Hayatta kalmak pahasına ne yapardınız?

NOT: Soru tamamen hayal ürünüdür. Gerçek kişi, kurum, takım, inanç, taraf, renk, kişilik, olimpiyatlarla ilgisi yoktur.
Hayatta kalmak için yolcu arkadaşlarımı yerdim.
İğrençleşme ya, yolcu molcu yemem, ölürüm daha iyi. Öğk!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yolcuyu yemeyi planlayana kadar sağ kalan yolcularla birlikte nasıl hayatta kalacağımızı planlarız. Adada hayatta kalmak imkansız da değildir
Ben bunu düşünene kadar yolcu arkadaşım beni yer
O zaten ölmüş, önünde duruyo taze taze. Pıçak da var.
Pişirmeden yemem
Yani pişirebilirsen yersin
Of kesin ölcem ya
Bağırsakları yıkayıp kokoreç de yapabilirsin
Ben iskender yapcam
Yoğurt yok uçakta
Nasıl olmaz bu ne biçim yer ben gidiyorum
öldün çık
Baştan desene boşuna gerildik
Kebap yapar yerim
beraber <3
Harika olur😌
bu oldu hatta film bile çekildi
Filmi var mı diye sormadım.
yerim heralde
camdan atlarm😀😀😀
Eyvah eyvah