tatile giderken uçakta bazı aksaklıklardan dolayı iniş yapmak zorunda kaldı. Telefon ve irtibatlar dışarıya kesildi. Kulenin size ulaşması 2 ay sürecek.peki ya siz bu ıssız adada 3 ay yaşamınızı nasıl surdurebilirsiniz?
Tatile giderken uçağınız ıssız bir adaya zorunlu iniş yaptı ne yapardınız?
Elbette ki sevinçten hsvsys uyardım tam istediğim bir tatil modeli zaten ucakca düşmüşüz oraya 🤣 Robinson Cruise tarzı gibi yaşamaya çalışırdım ve bir sürü arkadaşım olur orada hep birlikte hayatta kalırız 🤭
ucak acil inis yapmak zorunda kaliyor bu zaten soruda yaziyor ada okyanusun veya denizin ortasindadir ya denize duscek ya da karaya acil iniş yapacak demi neyse bulmus bir yer inmis iste ne yapcan 😂