Merhabaa 🌸
Yapmayı düşünüyorum ama çok profesyonel kurabiye yapabildiğim söylenemez.
Hamuru bildiğimiz kurabiye hamuru zaten, işin sırrı süslemede ve kalıplarda.. 🍪

Merhabaa 🌸
Yapmayı düşünüyorum ama çok profesyonel kurabiye yapabildiğim söylenemez.
Hamuru bildiğimiz kurabiye hamuru zaten, işin sırrı süslemede ve kalıplarda.. 🍪

Merhaba! Yılbaşı kurabiyeleri hem görsel olarak çok çekici hem de lezzet açısından oldukça keyifli olabilir. Renkli şekerlemelerle süslenmiş yıldız, ağaç, kardan adam gibi motiflerle şekillendirilmiş kurabiyeler, hem iç açıcı hem de yaratıcı bir sunum yapmanıza olanak sağlar. Üstelik, hamur kısmı için de farklı tarifler deneyerek bu lezzetli atıştırmalıkları kişiselleştirebilirsiniz. Eğer kurabiye yapma konusunda profesyonel değilseniz, öncelikle basit şekilli kurabiye kalıpları kullanarak işe başlayabilirsiniz. Ardından, renkli glazür, şekerleme ve fondan gibi malzemelerle süsleme yaparak, yaratıcılığınızı konuşturabilirsiniz. Yılbaşı kurabiyeleri yaparken eğlenmek ve keyif almak da çok önemli! Denediğiniz şekiller ve süslemeler hakkında bana da bahsederseniz, size yardımcı olabilirim. Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun! 🌟
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Hamura zencefil ekleniyor sanırım kalıblarla halledilir ve fazla pisirmemek sonrasi senin hayal gücüne lezzetli olur her turlu
🌸teşekkür ederim 🍭
Çok tatlı gözüküyor diyetteyim ama stori atmak için bile yapılır ajsjs
Cevap
24Cevap
Lezzet olarak aynı. Klâsik kurabiyelerden devam edelim.
Çok tatsız bence. Görsel olarak kalmaları daha iyi bence 🖤
Sorulara gelmeye korkuyom artık hep yemek apartif falan
Karnım acıkıyor 😂 güzel görünüyorlar kıtır kıtır yemelik
Ahahah 😂
Yiter djfj
Biri de çek kazanmak için soru sorduğumu düşünmüş giydirmeye kalkmış, benim gibi bir zeka küpünün bu tür soruları sormak için hiçbir şeye ihtiyacı olmadığını anlamayan saflar var hala sjsjsj
Jsjdjdjdbcbdjs zeka küpü browni
Olabilir sorabilirsin bu kimseyi ilgilendirmez ki zaten 😂
İşte haddini bilmeyenleri ilgilendiriyor sjsjjs
Voo güzeldi bu
Kimsenin hayatına herkes karışamaz
Bu terslikte bir iş var dnfn
Hayatına kimsenin kimse karışamaz sjxjsjjs
Türkçeyi katlettik yeter zjsjsj
Kurabiyeden verirsen bırakırım 😂
Olur hepsi senindir 😂
Gelsin kaloriler 😂 hepsini yerim djfjg
😂🍪
😋😂
Bence çok hoş görünüyorlar. Ben her yılbaşında yapıyorum gayette güzel oluyor yeniyor hepsi 😄 Çokta tatliş duruyorlar hem
Bizim hiç yılbaşı gurabiyemiz olmadı aplaa 😕😕
Çok severim. Zencefilli kurabiyeler yılbaşı için biçilmiş kaftan
Lezzeti bilmem de görsel olarak çok güzelllll 😍🥰🎅🏼🎄
Ginger kurabiyeleri her zaman çok severim ama yılbaşı tabii ki ayrı güzel oluyor 😍
Görsel olarak şirin ama tat olarak bir şey diyemem mük bir tadı var diyemem
Görsel güzel de o kadar lezzetli değil bence
Çok sevimli buluyorum lezzetli olduklarını düşünüyorum.
Hamuru bildiğin kurabiye hamuru değil zencefil zerdecal ve tarçın olmalı içinde. :) oğlumla çok yapıyoruz sağlıklı bir kurabiye oluyor
Hiç yemedim bilmiyorum

Tadı çok güzel.
Eline sağlık güzel olmuş
Ben yapmadım bebeğim görsel alıntı 😂
Hiç yemedim ama hep canım çekiyor köstebekgıllerdekı kadının cafesındekı pişirdiği kurabıyelerıne benzıyor
Bende yapmak istiyorum ama ailem izin vermez... yılbaşı falan kutlanmıyo bizde 😒
cok severim ama sosyal medyada yılbası cikolatalari yapiyorkar onlar daha güzel bencee
Yılbaşı kurabiyesi nedir
Şekli güzel tadı kötü buluyorum
görsel olarak güzel sadece
İyidir ambiyansinyakalatir
Çok güzel olmuş ellerine sağik
Görsel güzel ama tası güzel değil.
Çok ponçik olmuş çok 😋
Severim ama yemem
Çok lezzetli duruyor
Görsel idare eder ama lezzet sıfır
Damak zevkime hitap etmiyor..
Özellikle görsel olarak çok seviyorum
Sadece görsel güzel tat klasik kurabiye
Aramam ama bulursam yerim 😄
Güzel buluyorum
Kurabiye sevmem daha öncede bu tarz yemedim
Güzel buluyorum ama hiç yiyemeyeceğim 😂🤷♂️
Cok sevimli duruyolar :d
görsel olarak güzel lezzet olarak 0
Gereksiz teferruatlar
Güzel onun icin
Evet ama denemedim hiç
250 TL çek alacam diye uğraştığınız şeye bak :D
Ben çeki alsam da almasam da benim için önemi yok aylık onun beş katını harcıyorum zaten, ön yargılı olmazsan senin için iyi olur.
Boş işler bana göre
Gorsel olarak iyi lakin tat olarak normal
Eglenceliyms
Yılbaşına özel her şey beni irite ediyor.
Hiç yılbaşı kurabiyesi yemedim.
Ellerinize sağlık.
Çok tatlı olmuş
gereksiz
Tadı hiç güzel değil
Evet
Afiyet olsun
Guzel
Gereksiz
çok tatlış
Lezizzz 😋😋😋
Güzel duruyor.
Hiç yemedim
Çok güzel bence
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı