Sürekli yemek yeme isteği açlıktan boşluktan mi?

Sizler neler düşünüyorsunuz ;) yemek yeme isteğinin içsel duygularımızla alakası var mı psikoloji de bu kavrama duygusal açlık diyoruz
Sürekli yemek yeme isteği açlıktan boşluktan mi?
Cevapla