Kahvenin hangi türü sana daha çok keyif veriyor?

Uzun zamandır dibek kahvesine sarkis durumdayım. Özellikle kiz kardeşim yapmış ise daha çok keyif veriyor.
#DeliMavi
11 ARALIK 2023
Kahvenin hangi türü sana daha çok keyif veriyor?

Uzun zamandır dibek kahvesine sarkis durumdayım. Özellikle kiz kardeşim yapmış ise daha çok keyif veriyor.
#DeliMavi
11 ARALIK 2023
Afiyet olsun iyi akşamlar. ben kahvenin her türlüsünü seviyorum en çok da soğuk kahve seviyorum.. hazır olanlarından.. ama sade nescafe de güzeldir.. bazen de 3 ü 1 arada içerim
Teşekkür ederim
Cevap
26Cevap
Orta şekerli türk kahvesi yeterli. Nasıl canım çekti he.
İyileş önce kahvalti sonra kahve ve en son bana trgus piercing alacağız 🤣🤣
Yine 2 gün daha çaktım. İyileşemedim ya. He he bende para bol zaten :) asfaf
İyi yapmışsın 👍evet bol bana ne? Söz verdin🤣🤣🤣
Benfiltre kahve seviyorum en cok daha sonra da türk kahvesi sade kahve tadı sek kahve tadını almak güzel
Kahve bana hiçbir türlü keyif vermiyor da şöyle bol tarçınlı salep enfes olur🤤
Bizim trakya bölgesine özgü olan gümülcine kahvesi daha doğrusu yunan kahvesi favorim hem normal türk kahvesinden daha hafif hem daha aromalı
Evet onu biliyorum, bu yaz bize getirdiler. Hatta evde biraz var. İçimi çok rahat hafif çok sevdim. Ama devamı yok...
Evet türk kahvesi benim mideme iyi gelmiyor ama onda sorun yaşamadım
Umarım bana yazın inşallah tekrar gelir.
Starbucks hazır Türk kahvesinin üretim yeri Yunanistan biraz pahalı hiç denemedim.
Epey eskiden iş arkadaşına İtalya'dan birisi getirmiş espiresso aleti. Türk kahvesi gibi küçük ocakta demliyorsun 2 hazneli, köpürüyor alttan üste geçiyor. Üsttekini içiyorsun. Türk kahvesinden hafifti.
@adrenalin64 evet değişiyor bölgeye göre türk kahvesi artık sevmiyorum bunları denedikten sonra
İnternette satılıyor ☺️
Şekersiz içtiğim için kahve mi içiyorum yoksa vicdan azabı mı çekiyorum bilemiyorum. Olmasa da olur benim için.
Tam sade diyecektim görüşünü okuyunca diyemedim 😅😂
😄 nereden alıştım şu sadeye? Ne güzel şekere kahve atıp içiyordum 😅
O kadar mı şekerliydi 😂 dün mecburen içtim şekerli çok zorlandım, misafirlikteyim diye ses de edemedim genç kız ayıp olmasın diye 😅
Bol şekerli içiyordum kupa bardaklaaa 😅
Ya kadar da mümtaz bir insan. Kalbimi bırakayım şuraya hemen al 🤭❣️
Maşallah Tebarek Allah 😁 😅
Hayırlı geceler ❤️
Sana da ☺️
Her türlü severim, bıttım (menengiç) vs Geçende Jacobs Monarch tekli sadesi ile ülker bitter çikolata yiyerek içtim müthişti.
Bol köpüklü Türk kahvesi yine aynı şekilde yoğun dibek
Laktozsuz sütlü filtre kahve içine yarım çay kaşığı Hindistan cevizi yağı ile 😊
Dibek çok iyi bencede yanında bitter çikolata ile 😊
Şekersiz Türk kahvesi bağımlısıyım.
Kahve ve ben ayrılalı yıllar oldu.
İçtiğini hatırlıyorum ama yıllar önceydi evet sanırım 4 5 yıl önce
Türk kahvesi? Hiç sevmedim. Diğer kahveyi de yıllar önce bırakmıştım.
Kahve bahane önemli olan kimle içtiğin 😊
Aynen öyle..
Hepsini içerim
E içelim yani...
Gerçek Kahveciler bana kızacak ama 3in1 😂
Çok kolay...
Keyif aldığın neyse o işte...
Yumuşak içimlik, aroması güçlü kahveler
O zaman iyileşir iyileşmez kahve içmeye gidiyoruz.
Ricalar
sütlü türk kahvesi severim
İzmire gelirsem veya sen gelirsen içelim
Evet tabii ki😘
Ama balik yiyelim
Biliyorum yanina rakı misss...
Beleş olan türü. Birde kuymaklı olanı🙂
klasik Türk kahvesi güzel bence
Sade türk kahvesi severim...
Nescafe klasik 3+1
Menengiç kahvesine bu havalarda bayılırım.
ben nescafe seviyorum
Sert içimli kahveler hariç hepsini içerim
Sade türk kahvesi ☕️ veya sütlü nescafe.
Dibek olsun da bizim olsun
Orta şekerli türk kahvesi.
Her türünün tiryakisiyim.
Duble damla sakızlı sade Türk kahvesi…
Sade türk kahvesi çekilmiş olanı
cicibebeli latte, filtre kahve
Şekersiz ve sert olanı
Türk kahvesi her zaman ☕
Türk Kahvesi ve Cafe Crown
Sütlü olanı severim
Sütü bol kahvesi az olsun benimki
Sade Türk Kahvesi
Filtre kahve abla
Sütlü
Türk kahvesi
Sütlü
Sade olanı.
Sütlü, fındıklı..
Türk.
Sütlü kahve
Sade kahve
soğuk nescafe ama kendi tarifimle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?