ICO'ya göre AB ormansızlaşma düzenlemelerinin uygulamasına ilişkin netlik olmadığından 2025 yılında kahve kıtlığı yaşayabilirmiş. Ben bizim halkı merak ediyorum. Hiç kahve içmeden yapabilir miydiniz? :)

ICO'ya göre AB ormansızlaşma düzenlemelerinin uygulamasına ilişkin netlik olmadığından 2025 yılında kahve kıtlığı yaşayabilirmiş. Ben bizim halkı merak ediyorum. Hiç kahve içmeden yapabilir miydiniz? :)

Kahve kıtlığı giderilir bir şekilde giderilir. İthal edilir olur biter. Ancak batı ve avrupa da en çok anlayış , adalet ve dürüstlük kıtlığı var. İşte bu kıtlığın maalesef bir çaresi yok gibi görünüyor.
Cevap
22Cevap
Aman olsada olur olmasada gadası
Gahramanmaraşli misin 🗿🗿🗿
@Gahramanmaraşli hayır Kayseri
Kayserililer de mi gadasi kelimesi kulanıyor
@Gahramanmaraşli elbette
Kayserililer gahramanmaraşli mi?
@Gahramanmaraşli hayır değil
Yok kayserililer gahramanmaraşli
kahvesiz olmaz maalesef
Kahveyi severim ama kahvesiz yapamam diye bir sey demem asla caydan cok kahve severim ama bagimlisi degilim
Türk kahvesi bildiğim kadarıyla abd'de yetişiyordu. Türkiye'yi etkilemez. En fazla diğer kahve çeşitlerini etkiler.
Abd ve ya Afrika olması lazım.
Eskiden kahve için savaşlar çıkmış o hale dönmedikçe sorun yok gerçi kahve için savasabilirim kahvesiz hayat düşünülemez.😀
Kısaca an itibariyle kahveyi en pahalı içecek olarak satmak istediklerini söylüyorlar.
Ztarbukslar türemeden önce bu kadar kahve içiliyor muydu? Sırf şekil başka bir numarası yok
şu an fiyatlar normalse 3 sene sonra öyle bişi olmaz en kötü fiyatlar artar
Kahveyi severiz ama ne bu tiryakilik kardeş, sanki çok önemli bir şeymiş gibi davranmayın.
Herkes yapabilir yapamam diyen şovda. Ama kahvesiz olmak istemem:)
Sevenler stok yapsın😅
çay dururken aklıma pek gelmez kahve falan
Ay kahvesiz hayatın tuzu yok djdbdjd😄
Var
Yapardım çünkü sevmiyorum
Mecbur alışırız yokluğuna 🥹
Yoksa yok çokta abartma
stoklamak lazım desene
herkesin hayrına olur
Benim için sıkıntı yok
Yapamam ben 🥲
Neden?
Türk kahvesi olmadan asla..
Yıkıldık şu an @FigmudSreud
Avrupa Birliği düşünsün biz ortadoğudayız 😂
Yok
Kahvenin anavatanı biziz hayırdır.
Tamamiyle yalan :))) kahvesiz durulmaz tabiki
Neden durulmazmiş
Yapılamayacak bir şey değil ya çaydan devam edilir
olsa da içmiyorum zaten
Kahve olmadan yapamam asla
Neden?
Bağımlısıyım
Çok tükettiğim bir şey değil.
Yapamam çözüm bulsunlar
Yaparsın
Ne yapalım kahve işine mi girelim
Milletin me derdi var ya
Allah başka dert vermesin
Ah ne büyük dert 😐
Olur çay içeriz
Olsada olur olmasada
Ona da alışırız
Ben alışkınım 🗿🗿🗿🗿
Yapamam
Neden
İçmesen ölmezsin
Yaşın kaç
İnanmam 16 sın
Yoğk
Sanane
Yaşarım
Ay yapamam olmaz.
Yaparsın
Yapıyorum evet..
Çayciyim ben
Ay ciddi mi?
İçmesen ne olacak ölüncen mi?
@Gahramanmaraşli kız nasıl ders çalışcam. Zaten kitap görünce gözlerim kayıyor
Çalışırsın
Zaten hiç içmem
Skinti yok
evetttt
Yaşanır
Kahve sevmem
yapamam
Neden
Yaşanmaz denilecek bir şey değil
Anladığın için teşekkür ederim
Yoğk
Evet.
zaten pahalı
Niye yapamazsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?