Kahvesiz bir hayat mı daha zor olurdu, yoksa çaysız mı?

Hava 50 derece de olsa o çayı içeceğim 🙄çaysızlık zor.

Kahvesiz bir hayat mı daha zor olurdu, yoksa çaysız mı?

#inci🌸

Kahvesiz bir hayat mı daha zor olurdu, yoksa çaysız mı?
Cevapla