2026'da dışarıda kahve içmek gerçekten zengin işi mi oldu, ben mi abartıyorum?

Kız arkadaşımla bir mekanda iki sohbet edelim derken iki kahve 600 TL
sadece kahve. Su vs hiçbiri yok
dışarıda kahve içmek eskiden en basit sosyal aktiviteydi şimdi bildiğin zengin işi
ne düşünüyorsunuz ben mi abartıyorum?

2026'da dışarıda kahve içmek gerçekten zengin işi mi oldu, ben mi abartıyorum?
Cevapla