Ev
Dışarı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ev yemeklerini daha çok seviyorum. Dışarıda satılan döner, hamburger, pizza gibi fast foodları evde kendimde yapmaya başladım. Hem daha sağlıklı oluyor. Ne yediğini biliyor insan. Lezzetide fena olmuyor yani. 😊
Sağlık, lezzet açısından ev yemeklerini severim. Ama zararlı olmasına rağmen her nasılsa hamburger ve patates kızartması, ev yapımından daha lezzetli oluyor. Ve anında önünde buluyorsun.
Ev yemekleri her zaman için number 1 💯
Cevap
9Cevap
dışardaki yemekler
Dışarıda yemeyi çok severdim fakat şimdi hep sağlıklı ve düzenli beslendiğim için kendi hazırladığım sağlıklı şeyleri tüketiyorum.
Fast foodlar içinde de şimdi çok güzel yemekler var doğruyu söylemek gerekirse ama ev yemekleri elbette öncelik tercihim.
Ev yemeklerinin bazılarını dışardan yemeklerin bazılarını severim.
Evimde kendi ya da annemin yaptığı yemekler.
Kendi yaptigim yemekleri seviyorum.
Ev yemeklerini dışarıdan çok yemem
Yoruma çok aöık aslında türünde göre değişie
Ev yemekleri
İkiside olur
Evde yaptığım pizza 🍕 ve hamburgeriiiiii 🍔 😋😛
dışarıyı seviyorum
ev yemeği
Ev yemekleri
Dışarı
Ev yemekleri
Ev yemekleri sindirim açısından daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?