Güncellemeler
+1 yıl
Arada kaçamak olarak fast food çok tatlı oluyor.

Hazır gıdaya bayılıyorum ya..
hazır yemekler
Cevap
7Cevap
dışardan yemek marketlerden ucuz oldu artık
Psikolojim yerinde olsa her hafta en az 3 kez dışarıda yerim
Hazır gıda tüketmiyorum
İkisiyle de aram iyi, hazırlarla daha iyi
Fast food bağımlısıyım
Tüketmiyorum
Ev yemekleri
Ev yemeği
Ev yemeği
Ev yemeği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar