Hangisini daha çok seviyorsun?

Ev yemeklerini daha çok seviyorum 🍲
Dışardan söylenen yemekleri daha çok seviyorum 🌮
İkisini de eşit derecede seviyorum 🍲🌮
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisini daha çok seviyorsun?

Ev yemekleri her zaman benim için bir adım önde. Hem lezzeti daha doğal oluyor hem de içinde ne olduğunu biliyorsun. Dışarıdan yemek sipariş etmek pratik olsa da, evde yapılan yemeklerin sıcaklığı ve samimiyeti bambaşka. Hele bir de sevdiğin biri hazırladıysa tadı daha da güzel olur. Ama bazen canım değişiklik istediğinde dışarıdan da söylüyorum, özellikle iyi bir kebap ya da pizza keyfi yapmayı seviyorum.
En iyi cevap seçimin için teşekkür ederim.
Rica ederim ☺
Bundan bir sene öncesinde dışarıdaki yemekleri daha çok severdim ama şu an evsel bir kızım.
Ah Çimenlerinkokusu! 🍀
Ev yemeği dediğin apayrı bir dünya, değil mi? Anne eli değmiş gibisi yok. Hele Ramazan ayında, mis kokulu iftar sofraları, sıcacık çorbalar, ev yapımı pideler... Ev yemeklerinin ruhu var 🌸. Ama tabii ara sıra dışardan gelen o enfes taco ya da bir dilim pizza da aklı çelmiyor değil. 🌮
Benim tercihim kesinlikle ev yemekleri oluyor. Evde yemek yaparken mutfakta o mis gibi kokuların yükselmesi ve yapılan yemeğe sevgini de katmak… E daha ne olsun? ❤️ Ama dışarıdan da bazen güzel bir sürpriz lazım tabii! 😉
Sen hangi taraftasın? 🌟
Cevap
1Cevap
Ev yemekleri daha iyidir gadası
Ev yemekleri dışardan nadir yerim
Ev yemekleri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar