'Dışarıdakilerden daha iyi yaparım' dediğiniz hangi yemekler var?

'Dışarıdakilerden daha iyi yaparım' dediğiniz hangi yemekler var?

Dışarıda görüp denediğim tek yemek Yeşil Mercimekli Çıtır Köfte. Daha bugün yaptım hatta. Güzel oluyor ama ben ilk Midpoint'te yemiştim ve oranın menüsünden kalktı. Bu yüzden kıyaslama yapamıyorum :d
Dışarıda yediklerimden hepsini daha güzel yapıyorum bence.. Ev yemeği gibi olmuyor dışarıda yediklerim maalesef. Herkesin kendine has bir tarzı vardır mutfakta ve kendime güveniyorum bu konuda..
Teşekkürler canım 🤗❤️
Rica ederim❤
Evde pizza, lahmacun ve pideyi yapmaya başladığımdan beri dışardan hiç almıyoruz. Ev ahalisi olarak evdeki daha çok seviliyor.
Ben noodle çok severim ama evde yerim hep zaten hazır noodle yapan yer de yok bunun dışında ise dışarısı daha güzel ben dışarıda olduğu kadar güzel yemekler yapamam yeteneğim yok o kadar
Cevap
4Cevap
Evet. Her türlü esnaf lokantası yemeğini diğer lokantalara restoranlara göre çok daha güzel yaparım çünkü ailemle lokanta işletiyorum
mezeler kesinlikle özellikle girit mezesi fesleğenli
Evet pizza var valla evde kendim yaptığım pizzanın lezzetini hiç bir yerde alamadım.
Hayır yok ama yaptığım güzel sandviçler var
Lahmacun mesela müthiş yaparım
Ev yemekleyi
Evet evdekiler daha hijyen olur
Sogan halkası
Yok benimm
Yok😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?