Dışarda yemek yediğinizde ev yemekleri mi tüketmeyi seversiniz yoksa hamburger, dürüm gibi aperatif şeyler mi tüketiyorsunuz?


Dışarda yemek yediğinizde ev yemekleri mi tüketmeyi seversiniz yoksa hamburger, dürüm gibi aperatif şeyler mi tüketiyorsunuz?


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
hazır yemek
Bazen sulu yemek bile yedigim oluyor 😅 sen?
Ben spor yaptığım için genellikle dışarda yemek yemiyorum ve yanımda yemek taşıyorum 😀 illaki yemek yemem gerekirse hamburger favorimdir 😀
Afiyet olsun 😋
Olsun mu 😀
Olsun ☺️
Gel birlikte olsun ☺️
Belki londra da 😀😀
Bak yine aklıma geldi ben orada kesin kilo alırım 🥹
Sen nerden biliyorsun?
Dün yazdin ya 😅
Hatırlayamadım özelden mi?
Yok ya soru da
Sen italyaya gidecek olansın hatırladım tamam
Yaşlılık 😀😀
Hahahahah estagfurullah
Bence evet dışarda yemek için hazır yemek en doğrusu
Genellikle ızgara et yerim.