Kendi mutfağının biricik yıldızları bir anlatsın bakalım neler neler yapıyorlar acaba😋😍
Zaten hiç kapanmayan iştahımızı bir daha açalım 😋
Zaten hiç kapanmayan iştahımızı bir daha açalım 😋


Pizza hamburger makarna bunları dışarıdakinden iyi yaparım. Hedefim kumpiri de daha iyi yapmak HAJSHHSHS bir de et güzel yapıyorlar. Bir de çıtır tavuk😠😠
Oh hamaratlığa bak
Kız ben fena hamaratım ahjshahahshshahs
Konum at halıya sarıp kaçırıcsm seni
Kdkdkfjfjfjjf
Haşhaşlı çörek ve yaş pastalari güzel yaparım. Yemek olarak pilavım çok beğenilir, aslında herşeyi güzel yaparım bir balık yapamıyorum tavada az yağ koyuyorum kavrulup kaliyor tavada☹️
Balığın sebebini de bulmuşsun o da güxel olur😋
🙂🙂🙂
Tavuk dürüm, pizza, hamburger, pide
Hepsi güzel bana, dışarıda yediklerimden. Hem daha sağlıklı, içinde ne olduğunu biliyorum.
Kesinlikle 😋 sadece yapması biraz zahmetli
Zahmetli gelmiyor ya. Bulaşık çok çıkıyor bazılarında, o sinir bozucu. 😄
O da ayrı bir sıkıntı ahshs
😄😄
Teşekkür ederim tatlı kız 🌹☺
Rica ederiim🙃
Güzel yumurta kırarım slfnslfjs
Woooww iyimiş
Cevap
23Cevap
Çok yemek yapamadığım için tost desem olur muuu? 🥺❤
Koskoca fenomen tost mu diyecek yaaaa
Dışarıda yediklerim
Tantuni yapıyorum evde, dışarıdan daha güzel oluyor
Çok şey var ama ilk iki sırada pizza ve cheesecake diyebilirim😋
En lezzetli saç kavurmayi ben evde sac tavada kendim yapıyorum. En kaliteli malzeme ben kullanıyorum sonuçta.
Oyş yanına da pilov
Var. Fındıklı sütlü nuriye. İkram ederken herkesi uyarıyorum, dikkati yiyin parmaklarınız yerinde kalsın diye..🤗
Vay bee
Net söyleyebilirim mi kumpir. Evde yaptığımız kumpirden aldığım lezzeti dışarda yediğim kumpirden hiçbir zaman alamadım.
O zaman kumpir yemeye geliyoruz biz🙄
Hangisinden baslasam bilemedim.😎😁Lezzetli şeyler yemeyi cok seven biri iyi yemek yapmayi da ogreniyor ister istemez.
Iskender , tantuni, ciğer, sütlaç, mercimek çorbası, menemen bunları özellikle yapmami isterler
Evet, pilavları çok güzel yapıyorum. Pilav yapmada üstüme tanımam şahsen.. 😃😃
Hadi yaaa pilav benim yumuşak tarafım hemen bir tarif alayım😋
Tantuniyi evde yaparım ve güzel de olur en azından malzemesi bol oluyor
Harika 😋
tost abi üstüme tanımam 2 katlı bol malzemeli harika yaparım :)
Yanına çay mı ayran mı kola mı gider?
moduma göre çay - kola ayran beni tıkar sevmem pek bazen tavuklu yiyeceklerde...
iskenderi hazır dönerle dışarıdakinden daha güzel yapıyorum
Yemek değil ama mozaik pasta için özel bir tarifim var dışarıda değil dünyanın en güzel mozaik pastasını yaptığımı düşünüyorum..
Tarif alalım o zaman😋
Maalesef tarifi veremem 😅
O zaman güzel yapamıyorsun😝
Öyle olsun o zaman ne diyelim 🫡😁
Evet. Mesela tavuk dünyasında yenilen menüyü evde daha guzel yapıyorum.
Bizimkiler işkembe çorbasını çok güzel yapıyor dışarda yediklerimden bana koku geliyor
Dışarıda yediğimiz yemekler gönülsüz yapıldığı için tadı tuzu lezzeti yok
Kebap hariç yarışırım restaurant yemekleri kadar lezzetli yaparım 😋
Yemek değil de tatlı olur mu?
Magnoliayı müq yaparım mesela
Olur elbette
Sen ananaslı mı alirdin kdkdkdkd
İsmin BirAnanasAlirdim dmdmdkx
Ananatsn nefret ediyorum
Niye ismin öyle o zaman😅
Elim çarpmış
Neeeee
Tavuk dünyasının bi köri miydi adı o tavuğu, bonfile, pizza, beyti, domates çorbası.
Hepsini yaparım yeterki vaktim olsun yapmak için hevesim olsun
Tartışmasız börek. İnsanlar niye dışarıda börek yer ki? Safi yağ.
Sadece sucuklu yumurta
pilâv cok iyi yaparim
Mercimek çorbası, içli köfte 😋
Var tabiki çok
Zetin yağlı dolma biber Mmm perfect kd
Yemek yapmayı bilmiyorum 🤣
Makarna , benden iyi yapanı görmedim hiç 😃
Yok be dışarının yemeği bir başka valla
Dışarıdaki yemekler tabii ki de daha lezzetli
Tatlı olarak kurabiye diyeyim bari.
Hepsi çok şükür
Dışardaki pizzalar evdeki kadar güzel değil
Cheesecake ve KFC tarzında tavuk
Dışarıdakiler benden daha iyi yapıyor. Kekdkdkks
Menemen. Hemi de meşhuuur çakallı menemeni. Yeme de yanında yat.. Kıyamazsın yani.
Mantı tandır çöreği bunların iyisini yaparım gözleme
Sarmayı dışarıdakinden daha güzel yapıyorum
Lazanya ve cheesecake'te üstüme tanımam ehehe 😋
Kardeş bu eller halis mi?:)
İskender dışın da her yemeği güzel yaparım
Hazır pasta sevmediğim için pasta diyorum.
Kısır
Pizza.
Pizza
kaşarlı tavuk sote güveç
Sütlaç
İçli köfte
iskender var.
Et yemekleri hariç herşeyi
Hayır yok.
Güveç
Magnolia
yemek yapmayı bilmiyorum
Sarma…
İrmik helvası
Menemen
Yokkkk
Var o da makarna 💖
Cheesecake
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?