Sizce restaurant aşçısına sinirlenmekte haklı mıyım, değil miyim?

Biraz önce kaldığım yurdun altındaki restaurantlardan birine gelip tavuksuz, mantarsız, kremalı penne istedim. Sipariş hazır olduğunda aşçı " Alfredo menü hazır " diye bağırdı. Ben de almak için gittim, ama benim olduğundan emin olmak için " Alfredo menü bu değil mi? " diye sordum, o da " Evet " dedi, tam emin olmak için " Tavuksuz, mantarsız değil mi? " diye sordum, o da " Evet " dedi. Galiba sonra son 1 şey daha sordum, o da suratını asarak " Evet " dedi. Ben de onun o davranışına aşırı derecede sinir oldum. İçecekleri buzdolabından kendimiz alıyoruz. İçeceğimi alacağım zaman buzdolabı kapağını sert bir şekilde açtım, sonrasında ise yine sert bir şekilde kapattım. Tepsimi alıp masama doğru gittim ve tepsiyi de masanın üstüne sert bir şekilde bıraktım. Sandalyeyi de sert bir şekilde çekip oturup yemeye başladım. Sizce sinirlenmekte haklı mıyım, değil miyim?
Sizce restaurant aşçısına sinirlenmekte haklı mıyım, değil miyim?
Cevapla