Yemek yapmıyorum diye esimle tartışıyoruz kim haklı?

Ev yemeklerini vs sevmiyorum. Daha doğrusu hazır yemek Daha çok hoşuma gidiyor ya da bazen abur cuburla felan günü geçiriyorum. Öyle çorbaymiş, yemekmis felan hiç aramam pek yemem de ama eşim ev yemeklerini seviyor yani bu yüzden tartışıyoruz sürekli. Her gün hazır mı yenir ya da abur cuburla gün mü geçirilir. Evlendik evleneli düzgün yemek yapmıyorsun felan diyor ama yemek yapmayı felan sevmiyorum. Kendisine de söylüyorum ama bu seferde tartışıyoruz 🤦‍♀️
Yemek yapmıyorum diye esimle tartışıyoruz kim haklı?
Cevapla