Sizce burada ben mi haklıymışım, yoksa restaurant çalışanı mı?

Üniversitede okuyorum ve özel bir yurtta kalıyorum. Yurtta öğrencilere çay, sıcak su verilmiyor. Yurdun zemin katında birkaç tane kafe, restaurant var ve çay, kahve gibi ihtiyaçlarımızı oralardan karşılıyoruz. Ayrıca benim anne tarafımda neredeyse herkes çay tiryakisi, babaannem de annemin halası olduğu için haliyle babam da çay tiryakisi ve ben de öyleyim. Normalde günde 5-6 bardak çay içerim, ama şimdi bardağına 20 TL verdiğim için en fazla 4-5 bardak içebiliyorum. Ayrıca her yerde, herkesin yaptığı çayı da asla içmem. Yurdun altındaki yerlerden de çayını çok sevdiğim bir restaurant var ve sürekli oradan çay alıyorum. Ayrıca öğrenci olduğum için ödemeyi de genelde kredi kartıyla yapıyorum. Akşam yine çay almaya gittim ve ödeme yaparken pos cihazında fiş kalmadığı için kasadaki adam pos cihazına yeni fiş takıyordu. Beni görünce ciddi bir yüz ifadesiyle " Bu fişler hep sana gidiyor " dedi. Adam öyle deyince şok oldum, çünkü normalde samimi, güleryüzlü davranan biri. O öyle deyince ben de " Size bir zararı oluyor mu? " dedim, o da " Kdv ödüyoruz " dedi. Sonra bir şey demedim, ama içimden " Ulan sanki babanın yeri mi? Sen de burada sadece bir çalışansın ve ödemeyi de kendi cebinizden değil, restaurantın hesabından yapıyorsunuz " dedim. Sonra 1 bardak çay daha almaya gittim ve ödemeyi nakit olarak yaptım. Ödeme yaparken adama " Ben de burada öğrenciyim ve mecbur kalmadıkça nakit para harcamıyorum " dedim, adam da " Haklısın abi, kusura bakma. İstersen kredi kartıyla da ödeyebilirsin " dedi. ( Adam benden birkaç yaş büyük duruyor, ama nedense bana hep abi diye hitap ediyor. )
Sizce burada ben mi haklıymışım, yoksa restaurant çalışanı mı?
Cevapla