Bahşiş yalnzca garsonlarlami paylasilir. Aşcıninda hakkimidir?

Şu an lokantada garson olarak bir ben varim. Bir tanede asçı var. Okadar. Bahşişlerimi sizce etik olarak aşcı ablayla paylasmalimiym. Normalde yalnizca garsonlar kendi aralarinda paylasiyor. Ama sizce etik ne dini yonden nasil olmali. Sonucta garsona veriliyor o para. ?
Bahşiş yalnzca garsonlarlami paylasilir. Aşcıninda hakkimidir?
Cevapla