Yeni çay kupama bakın yeşil yeşil 🫠

Yeni çay kupama bakın yeşil yeşil 🫠

Hemde çok önemli çayı cam fincanda içmeyi severim kahveyi ise renkli dekoratif fincanlar da içmeyi seviyorum 🌺

Hesabım kapandı ya ben ironiq 😔
@Sitemkarım öylemi neden kapandı hayırdır
Hoş geldin tekrar aramıza genç adam
İletişim amaçlı mesaj mış isteyen iletişime geçer istemeyen engeller saçma
@Sitemkarım neyse boş ver sağlık olsun tekrar gelmişsin işte önemli olsn o
Tekrar gelmek önemli değil ki giden arkadaşları tekrar bulmak zor olacak 😔yoksa hesap bugün kapanır yatın açılır sıkıntı değil ki
@Sitemkarım evet haklısın birde belli bir seviyeye ulaşmak gerçekten zor oluyor emek istiyor
Evet maalesef 7-8 yıllık emek fenomen gibi seviye çöp oldu
@Sitemkarım gerçekten üzüldüm senin adına ama olsn olmuş sıkma canını

Önemlidir. Kupalarimin hepsi logolu ya da baskilidir. Bugün iş yerinin dışında dahi bardağımla geziyordum.
Not: Aracımın kirli olmasıyla alakalı gelecek her türlü cevaba SANANE diyorum 😂
Cevap
32Cevap
Ya genelde cam bardakta içiyorum gadası. Ama kupa olursa daha güzel olur
Aa hemide çok. Keyifle içmeliyim. Buda keyif bardağı çok güzel
Bardak fincan kupa çeşit çeşit alıyorum sanırım 50 den fazla çay kahve icmek için kupam var.
Büyük porsiyon olması yeterli 😌 🖤
Ben eskiden buna çok takardım.. yani kahve içiyorsam mutlaka nescafe kırmızı kupa olsun falan derdim.. ama şu an hiç dikkat etmiyorum.
Bardak çok güjelmiş ivet benim içinde ünemli
Evet önemli güzel olmazsa o bardaktan içmem mesela ve kupan çok tatlış💖
Çayı içi görünen saplı bardakta, Kahveyi içi görünmeyen kupada, meşrubatı sapsız büyük bardakta içmem lazım :D
Dışarıda isem cam şeylerde pek içemiyorum, kartonu tercih ediyorum. Ben de bu sektörden olduğum için ne kadar pis olduklarını bizzat iyi biliyorum
Evde kahveci bardığı ile içerim , şirkette bu bardaktan var :D
Bardağın üzerine ismim büyük harfle yazılı değilse içmem
Kahve içtiğim bardak önemli ya 😂
Bir sürü kupa bardak aldım sırf onun için 😂
Evet kendime ait özel bardaklarım var genelde keyif yapacağım zmnlar o bardaklarımi kullanırım sdc
Kendime özel bardağım vardır, ehemmiyet veriyorum bu gibi detaylara.
Önemli demeyelim de ama ayrı kullandığım bardaklar var elbette
İşi kın değil kılıç görür diyen iranlı flozof kimdi?
Kahve bardağım ayrı çay içmeyi zaten sevmem kahve bardağıma da benden başka kimse dokunmaz
Bana ait olanlarda tadının başka olduğuna inanıyorum.
Cay içtiğim ayrı kahve içtiğim ayri oralet içtiğim bile ayrı bardak kullanıyorum 😂
Sade ya da esprili bardak ve kupalar tercih ediyorum
Evet bende çok önem veririm farklı farklı kahve bardakları alırım hoşuma gider🌿
Evet kupa bardak biriktiriyorum.. bide pahalı olmasalar
İşyerinde kupa ile içerim, evde ise cam bardak...
Tipi güzel olsa daha iyi olur tabi ki
Güzelmiş. Önemli tabi ki 😇
Teşekkürler 💕
Evet ya çok takılıyorum kullandığım kupalara. Çeşit çeşit kupam var moduma göre değiştire değiştire kullanıyorum her gün.
Evet kahvehane bardağı olmalı, altında da bardak altı.
Kulplu bardak olsa daha iyi
Benim zaten kimseye elletmediğim 3 bardağım var el sürdürmem önemli benim için 3’ü de hediye
Her ikisini de ince belli çay bardağında tercih ederim..
Evett o konuda fazla dikkatliyim
Evet, hatta çokça kupam vardır evde.
Klasik cam bardak yeterli
Evet önemli daha fazla içesi geliyo insanın
Evet, önem veriyorum.
çay değil de kahve içilen bardak önemli hahaha
Temiz olsunda gerisi önemli değil
Önemlidir. Hele de camdan ve resimli olursa.
Evet önemli çok seçerek alırım
Evet porselen kupa dışında çay içmem
evet bardağımı seçerim
Evet önemli benim icin çay da ince cam seviyorum
Genelde kupa bardakta içerim
Benimkiler değişmez boy boy cam kupalar.
Evet kupa koleksiyonu yapıyorum :D
Evimde olduğumda bardağım önemlidir benim için
Çaynolsun gerisi möhüm deeel
Kendime ait bir bardağım var ama senin bu bardağı da beğendim. Nerden aldığını söylersen sevinirim.
Önemli değil ne bulursam onunla içiyorum,
Tabak bardak farketmez
Evt cok önemli
Önemli 😁
değil
Evet önemli.
Önemli.
Evet önemli
Evet
Bunun için özel bardaklarım var evet
Yani eşyalarıma genel olarak önem veririm
Ohaa kupan çok güzell
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?