Çay içtiğinde, içtiğin bardağın senin için bir önemi var mı? Her türlü tadını çıkarır mısın?

Hani derler ya ben ince bel bardak olmazsa o çaydan tat alamam, ya da , aa ben kupa bardağı haricinde çay içemem😄
Çay içtiğinde, içtiğin bardağın senin için bir önemi var mı? Her türlü tadını çıkarır mısın?
Çay içtiğinde, içtiğin bardağın senin için bir önemi var mı? Her türlü tadını çıkarır mısın?
Cevapla