Hani derler ya ben ince bel bardak olmazsa o çaydan tat alamam, ya da , aa ben kupa bardağı haricinde çay içemem😄 



Bu kupada içiyorum önemi var eşim vefat etti ve zor dönemlerden geçiyorum bu söz beni motive ediyor Rabbimden başka sığınağımyok
Allah rahmet etsin, başınız sağ olsun 💐
amin
Ben kupada kahve içerim. çay sevmediğim için içmem. bardağın çok da önemi yok aslında. büyük olsun çünkü çok içtiğim için sürekli doldurmak üşendiriyor
İnce belli bardak dışında olmaz.. tadını alıp, demini de görmem lazım ))
Teşekkür ederim..
Rica ederim
İnce cam olmalı yoksa icemem afiyet olsun.
Sağ olasın
Cevap
3Cevap
Çay bardağında parmaklarım yanıyor fincan çok daha iyi oluyor.
Kahvemi en sevdiğim fincanmla içerim.. :)
🙂
🙂.
Ay ben bu fincanı yerim nasıl güzel nasıl retro 🤩İnce belli tombiş çay bardağında içmeyi seviyorum 🥳
Genelde kupa tercihim oluyor çay kahve içerken ama illa olmasa içemem durumu da yok benim için.
Tercihim ince belli. Büyük olacaksa cam olacak başka içmem
Cay icmem kahve icerm
çay değil de kahve kupası önemli
Genelde kulplu bardaklarla rahat çay içiyorum
ince belli bardak disinda icemem asla
fincan bu
Ben şampanya kadehinde iciyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?