Yeme & İçme Çayı kupadan mı içersiniz yoksa çay bardağından mı? Menethil Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 74 Yapay Zekaya Sor Kupa iyi ya. Çok içiyorum, küçük çay bardağında sürekli kalkıp doldurmam gerek, git gel git gel çok yorucu 😂 Çay bardağı Kupa Diğer Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Çayı kupadan mı içersiniz yoksa çay bardağından mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. ben çay içmem. kahveyi kupada içerim 1 0 Yorumla
nutella_01 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Çay bardağı tercih ederim, çünkü çayın rengini görmek önemlidir. Genelde yediğim her şeyi gördüğüm gibi içtiğim her şeyi de görmek isterim.. 2 0 Yorumla
Gemsas38 Takip Et Xper 6 Yaş: 53 , eic 100% +1 yıl Cam kupa, rengini görmem lazım, elim yanmamalı, kokusu burnuna, kaşığının şıngırtısı kulağına hitap etmeli. 1 0 Yorumla
simlitavsan Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Üşengeç dkkgkfkgkf kupada tadısı daha güzel oluyor sanki. d 2 0 Yorumla
sozsuZzaman Takip Et Master Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Kupa bardağı kaba tat veriyor çay bardağı İnce ve hoş 1 0 Yorumla
seyyah3534 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 302 cevap paylaştı. İnce belli,Keyifli keyifli çay bardağından tabiki de 1 0 Yorumla
Sugarman06 Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 344 cevap paylaştı. Kupa fincan ve buna benzer türde ama dışarı çıkacaksam matarama dolduruyorum 1 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Her türlü içiyorum bana göre fark etmiyor yeterki çay olsun da ☕💙 1 0 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Çay bardağı veya su bardağı, kupami kahveye saklarım. 1 0 Yorumla
Punisher-34 Takip Et Yoda Yaş: 39 , eic 94% +1 yıl çay bardağı kadın gibi ince belli olmalı ele avuca oturmalı 1 0 Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Kupa hatta kocaman kupalar var kazan gibi onlarla 🤣🤣 1 0 Yorumla
Luckystarrr Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 95% +1 yıl Kupadan cayım tadıni alamam. Bardak tercihim. 1 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Çay sevmem çok. Aramam yani ama kahvemi kupada içerim 1 4 Yorumla laviniA_08653 +1 yıl Çay bardağından kahve içen var mı ki BDKXNKCNCMCMCNC Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl O da vardır da, fincan yerine kupa tercih ediyorum. Bilmem anlatabildim mi? Yorumla laviniA_08653 +1 yıl Onu baştan anladım zaten 👌 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl @laviniA_08653 :) Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Genelde kupa bardak kullanıyorum engelli olduğum için tutması rahat oluyor 1 0 Yorumla
KarmaşıkRuh_ Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Çay bardağında içiyorum rengi, kokusu ve tadı öyle çıkıyor.. 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı. Fincan tercih ediyorum genelde 3 0 Yorumla
bjkandahmet Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 383 cevap paylaştı. İyi geceler...Mecbur kalmadıkça çayı ÇAY BARDAĞI dışında başka bardakla içmem...#ÇayAşığı ❤️ 1 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et FenomenMaster Yaş: 46 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,9b cevap paylaştı. İnce belli bardaktan tabi ki 1 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Çay olsunda çiçek vazosunda bile içerim 1 2 Yorumla Menethil +1 yıl Bardak vardır illaki yaa. O kadarına gerek yok 😂 Yorumla u inciitanesiii +1 yıl Abartmadan asla duramam jsjs Yorumla
rerdem16 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Büyük Bardak Genelde Kavanozla İçtiğim Bile Olmuştur 1 0 Yorumla
YÜKSEKMÜHENDIS1616 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Sartlara gore degisir cay bardagi varsa onla yoksa kupa varsa kupayla 1 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Cam bardakta. Çayın rengini görmem gerek 2 0 Yorumla
s UykuHuzurr0o Takip Et Master Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çay bardağında içmeyi daha çok seviyorum. 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. İnce belli çay bağırdağı 1 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Kupa da içmeyi yeğliyorum. 1 0 Yorumla
BanaAşiksinTatlim Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Kupadan üsenmesem cay bardagiyla icerim ama 1 0 Yorumla
GiZLiZEVKLi Takip Et Guru Yaş: 56 , eic 68% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 909 cevap paylaştı. Alışkanlık yarı tabiattır !! 1 0 Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 449 cevap paylaştı. Çay, çay bardağından içiliirr 😊 1 0 Yorumla
UzaklardaBirYerde_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Çok fark etmez ama kupada seviyorum 1 0 Yorumla
MyᏇorld Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 41% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 493 cevap paylaştı. Kupa bardagiyla hiç bişey içmem 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Fark etmiyor ama daha çok kupa cam bardakta içerim 1 0 Yorumla
Malefiz1313 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,5b cevap paylaştı. Nadir de içsem tercihim ince belli... 1 0 Yorumla
Alfie_x Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Çay bardağında çayın tadı çıkar kupa ne 😒 1 0 Yorumla
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 955 cevap paylaştı. Kupada içince tadı kalmıyor 1 0 Yorumla
KuşĶonmazHayrįýe888 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 96% +1 yıl ince agizli bardakta ama buyuk kulplu 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Çay bardağında seviyorum 1 0 Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çaya şeklini biz verdik. Paşabahçe... 1 0 Yorumla
Boavistaa Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl O an hangi bardak varsa onu kullanırım 1 0 Yorumla
lolippop Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Pet bardakta içiyorum ben 1 52 Yorumla Menethil +1 yıl Normal bardak dururken neden? 🙄 Yorumla lolippop +1 yıl Hobim bu xjjx Yorumla Menethil +1 yıl Keyif alıyorsan sıkıntı yok. Afiyet olsun 😊 Yorumla lolippop +1 yıl Gel beraber olsun 😄 Yorumla Menethil +1 yıl Kupa koy bana ama 🙄 Yorumla lolippop +1 yıl Pet😁 Yorumla Menethil +1 yıl Dışarıda bile kağıt bardak veriyorlar peti nerden buldun da bi de içiyorsun ordan? 😂 kağıt olsun bari. Ama iki kat koy bardağı elim yanıyor diğer türlü. Dokunamam bardağa Yorumla lolippop +1 yıl Satın alıyorum 😄😂 Yorumla lolippop +1 yıl Çok keyifli dene bak Yorumla lolippop +1 yıl Çay içerken arada bardağı da ısırabiliyorum diğer bardaklarda bunu yapamazsin🙄 Yorumla Menethil +1 yıl Niye öyle bişey yapıyım kiii? 🤦♀️😂😂 Bence ikimiz de kahve fincanından içelim çayı. Değişiklik olsun. Yorumla lolippop +1 yıl Bir şartla?😁 Yorumla Menethil +1 yıl Nedir acaba? 🙄 Yorumla lolippop +1 yıl Dün istediğim şey 🤏 Yorumla Menethil +1 yıl Çay bile içemeyecek miyiz yaa? Pfft. Tamam. Yorumla lolippop +1 yıl İçmek istemiyorsan içmezsin Yorumla Menethil +1 yıl Olmaz. Ben çaysız duramam. Sudan çok çay içerim. İçmem lazım Yorumla lolippop +1 yıl Çay demliyim mi? Yorumla Menethil +1 yıl Hı hı. Demle. Çaysız olmaz. Yorumla lolippop +1 yıl Tamam bekliyoruz Yorumla Menethil +1 yıl Nereye? 😅 Yorumla lolippop +1 yıl Bize😂 Yorumla Menethil +1 yıl Ne işim var be sizde? 😂 Yorumla lolippop +1 yıl Çay içmicek miyiz😂 Yorumla Menethil +1 yıl Bu soğukta o kadar yol mu yürüyeceksin bana? Sen postala ben içerim burdan sksjsjsj Yorumla lolippop +1 yıl Olmaz öyle şey 😂 Yorumla Menethil +1 yıl Sıcacık yatağımdan çay bile kaldıramaz beni şu an. Dışarısı kaç derece haberin var mı senin? 5 dakikada donarım 🥶 Yorumla lolippop +1 yıl Haberim yok kaç derectsen nerde yaşıyorsun kiii Yorumla Menethil +1 yıl Bi de gel diyo çay içmeye nereye gidiyoruz belli değil 🤦♀️🤦♀️ neyse geç oldu zaten. Ölmüştür o çay. Kahve koyalım biz uykum geliyor benim gene. Yorumla lolippop +1 yıl Yeni çay demleriz zor değil 😂 kahve yapayim o halde uyuma diye Yorumla Menethil +1 yıl Yeni çay demlersen bitiremeyiz kalır. Kahve koy sen. Ben bi Atlantis’e gidip gelicem. p Yorumla lolippop +1 yıl Uyumak sana yasak bu gece😂 Yorumla Menethil +1 yıl Çok kötüsün. Güzel gözlerimi yormak niyetindesin. Bu garipten ne istersin? Sjsjsjsj Yorumla lolippop +1 yıl Tek bir şey istedik onuda yapmadı dkjcjc Yorumla Menethil +1 yıl Dayanamıyorum o kadar geç saate napıyım 😢😢 Yorumla lolippop +1 yıl Sen gidince uygulama çok kasılıyor giremiyoruz agsgagdg Yorumla Menethil +1 yıl Bensiz yapamaz KS. Bağımlı yaptım kendime. Ben soru sormazsam çöker sjsjsj Yorumla lolippop +1 yıl Yaşın doğru mu bu arada Yorumla Menethil +1 yıl Evet Yorumla lolippop +1 yıl Ne zaman uyursunuz? Djfkd Yorumla Menethil +1 yıl Uyursunuz mu? Mezara sokup öldürseydin? Yaşlandırdı hemen. Ayıp yahu 😂 Yorumla lolippop +1 yıl Ne zaman uyursun😂 Yorumla Menethil +1 yıl Bilmiyorum. Şu an gözler uyu diye yalvarıyor aslında ama oyun oynuyorum. En erken 1, en geç 1:30. Yorumla lolippop +1 yıl Barbie giydirme mi Yorumla Menethil +1 yıl Hayır. Onu gündüz oynucam. Assassin Creed’deyim. Yorumla lolippop +1 yıl Zor mu😥 Yorumla Menethil +1 yıl Yoo değil. Barbie giydirme daya zor. Mükemmel kombini bulana kadar canım çıkıyor sksjssjs Yorumla lolippop +1 yıl Eğlenceliki😀 Yorumla Menethil +1 yıl Yatıyorum ben 🙄 Yorumla lolippop +1 yıl Tamam😥 Yorumla Menethil +1 yıl İyi geceler 😴 Yorumla lolippop +1 yıl İyi geceler😴👩🏻🍼 Yorumla
merru Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Cam bardakta severim 1 0 Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Evde İnce bellide içerim, iş yerinde kupada.. 1 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Bardak 2 2 Yorumla AliceMixfield +1 yıl Fincan😛 Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Şıklarda yoktu 🙄 Yorumla
Gizlidedikdaaa Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 87% +1 yıl Ne geçerse elimd 1 1 Yorumla Gizlidedikdaaa +1 yıl Genelde bardak ama Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kupa 1 0 Yorumla
Ahh_kalbim Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 673 cevap paylaştı. Çay bardagı 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
ben çay içmem. kahveyi kupada içerim
Çay bardağı tercih ederim, çünkü çayın rengini görmek önemlidir. Genelde yediğim her şeyi gördüğüm gibi içtiğim her şeyi de görmek isterim..
Cam kupa, rengini görmem lazım, elim yanmamalı, kokusu burnuna, kaşığının şıngırtısı kulağına hitap etmeli.
Üşengeç dkkgkfkgkf kupada tadısı daha güzel oluyor sanki. d
Kupa bardağı kaba tat veriyor çay bardağı İnce ve hoş
İnce belli,
Keyifli keyifli çay bardağından tabiki de
Kupa fincan ve buna benzer türde ama dışarı çıkacaksam matarama dolduruyorum
Her türlü içiyorum bana göre fark etmiyor yeterki çay olsun da ☕💙
Çay bardağı veya su bardağı, kupami kahveye saklarım.
çay bardağı kadın gibi ince belli olmalı ele avuca oturmalı
Kupa hatta kocaman kupalar var kazan gibi onlarla 🤣🤣
Kupadan cayım tadıni alamam. Bardak tercihim.
Çay sevmem çok. Aramam yani ama kahvemi kupada içerim
Çay bardağından kahve içen var mı ki BDKXNKCNCMCMCNC
O da vardır da, fincan yerine kupa tercih ediyorum. Bilmem anlatabildim mi?
Onu baştan anladım zaten 👌
@laviniA_08653 :)
Genelde kupa bardak kullanıyorum engelli olduğum için tutması rahat oluyor
Çay bardağında içiyorum rengi, kokusu ve tadı öyle çıkıyor..
Fincan tercih ediyorum genelde
İyi geceler...
Mecbur kalmadıkça çayı ÇAY BARDAĞI dışında başka bardakla içmem...
#ÇayAşığı ❤️
Şayap baydağı ve biberon teycih ediyoyum
İnce belli bardaktan tabi ki
Çay olsunda çiçek vazosunda bile içerim
Bardak vardır illaki yaa. O kadarına gerek yok 😂
Abartmadan asla duramam jsjs
Büyük Bardak Genelde Kavanozla İçtiğim Bile Olmuştur
Sartlara gore degisir cay bardagi varsa onla yoksa kupa varsa kupayla
Cam bardakta. Çayın rengini görmem gerek
Çay bardağında içmeyi daha çok seviyorum.
İnce belli çay bağırdağı
Kupa da içmeyi yeğliyorum.
Kupadan üsenmesem cay bardagiyla icerim ama
Çay bardağından içerim
Alışkanlık yarı tabiattır !!
Çay, çay bardağından içiliirr 😊
Çok fark etmez ama kupada seviyorum
Kupa bardagiyla hiç bişey içmem
Fark etmiyor ama daha çok kupa cam bardakta içerim
Çay, çay bardağında içilir. Bence.
Çaydan nefret ederim.
Nadir de içsem tercihim ince belli...
Çay bardağı çayy
Kupa bardağında
Çay bardağında çayın tadı çıkar kupa ne 😒
El termosumda içerim 😅
Kupada içince tadı kalmıyor
ince agizli bardakta ama buyuk kulplu
Çay bardağında seviyorum
Çaya şeklini biz verdik. Paşabahçe...
O an hangi bardak varsa onu kullanırım
Pet bardakta içiyorum ben
Normal bardak dururken neden? 🙄
Hobim bu xjjx
Keyif alıyorsan sıkıntı yok. Afiyet olsun 😊
Gel beraber olsun 😄
Kupa koy bana ama 🙄
Pet😁
Dışarıda bile kağıt bardak veriyorlar peti nerden buldun da bi de içiyorsun ordan? 😂 kağıt olsun bari. Ama iki kat koy bardağı elim yanıyor diğer türlü. Dokunamam bardağa
Satın alıyorum 😄😂
Çok keyifli dene bak
Çay içerken arada bardağı da ısırabiliyorum diğer bardaklarda bunu yapamazsin🙄
Niye öyle bişey yapıyım kiii? 🤦♀️😂😂 Bence ikimiz de kahve fincanından içelim çayı. Değişiklik olsun.
Bir şartla?😁
Nedir acaba? 🙄
Dün istediğim şey 🤏
Çay bile içemeyecek miyiz yaa? Pfft. Tamam.
İçmek istemiyorsan içmezsin
Olmaz. Ben çaysız duramam. Sudan çok çay içerim. İçmem lazım
Çay demliyim mi?
Hı hı. Demle. Çaysız olmaz.
Tamam bekliyoruz
Nereye? 😅
Bize😂
Ne işim var be sizde? 😂
Çay içmicek miyiz😂
Bu soğukta o kadar yol mu yürüyeceksin bana? Sen postala ben içerim burdan sksjsjsj
Olmaz öyle şey 😂
Sıcacık yatağımdan çay bile kaldıramaz beni şu an. Dışarısı kaç derece haberin var mı senin? 5 dakikada donarım 🥶
Haberim yok kaç derectsen nerde yaşıyorsun kiii
Bi de gel diyo çay içmeye nereye gidiyoruz belli değil 🤦♀️🤦♀️ neyse geç oldu zaten. Ölmüştür o çay. Kahve koyalım biz uykum geliyor benim gene.
Yeni çay demleriz zor değil 😂 kahve yapayim o halde uyuma diye
Yeni çay demlersen bitiremeyiz kalır. Kahve koy sen. Ben bi Atlantis’e gidip gelicem. p
Uyumak sana yasak bu gece😂
Çok kötüsün. Güzel gözlerimi yormak niyetindesin. Bu garipten ne istersin? Sjsjsjsj
Tek bir şey istedik onuda yapmadı dkjcjc
Dayanamıyorum o kadar geç saate napıyım 😢😢
Sen gidince uygulama çok kasılıyor giremiyoruz agsgagdg
Bensiz yapamaz KS. Bağımlı yaptım kendime. Ben soru sormazsam çöker sjsjsj
Yaşın doğru mu bu arada
Evet
Ne zaman uyursunuz? Djfkd
Uyursunuz mu? Mezara sokup öldürseydin? Yaşlandırdı hemen. Ayıp yahu 😂
Ne zaman uyursun😂
Bilmiyorum. Şu an gözler uyu diye yalvarıyor aslında ama oyun oynuyorum. En erken 1, en geç 1:30.
Barbie giydirme mi
Hayır. Onu gündüz oynucam. Assassin Creed’deyim.
Zor mu😥
Yoo değil. Barbie giydirme daya zor. Mükemmel kombini bulana kadar canım çıkıyor sksjssjs
Eğlenceliki😀
Yatıyorum ben 🙄
Tamam😥
İyi geceler 😴
İyi geceler😴👩🏻🍼
Değişiyor bazen kupa bazen çay bardağı 😅
Cam bardakta severim
Evde İnce bellide içerim, iş yerinde kupada..
Kupada içiyorum
Kahveyi kupada çayı ince bellide
Bardak
Fincan😛
Şıklarda yoktu 🙄
Canımın isteğine göre değişiyor
İnce belli bardakta
Ne geçerse elimd
Genelde bardak ama
Hep gidip doldurmaktansa kupa daha iyi
Çay bardağı
Kupa
Çay bardagı
İnce belli:)