Çayı kupadan mı içersiniz yoksa çay bardağından mı?

Kupa iyi ya. Çok içiyorum, küçük çay bardağında sürekli kalkıp doldurmam gerek, git gel git gel çok yorucu 😂
Çayı kupadan mı içersiniz yoksa çay bardağından mı?
Çay bardağı
Kupa
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çayı kupadan mı içersiniz yoksa çay bardağından mı?
Cevapla