Çayı, çay bardağında mı içmeyi seversiniz fincanda mı?

Ben çay bardağında içerim. Çayın en güzel hâli çay bardağında oluyor aroması tam çay bardağına uygun oluyor. Fincanda çok da güzel olmuyor aroması kaçıyor.
Çay bardağında
Fincanda
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çayı, çay bardağında mı içmeyi seversiniz fincanda mı?
Cevapla