Çayı fincanda mı severseniz yoksa ince belli bardakta mı ☕?

Günaydınlar, çayı fincanda mı severseniz? Yoksa ince belli bardakta mı?

Benim tercihim her zaman fincan. Tıpkı tipik İngilizler gibi...

Çayı fincanda mı severseniz yoksa ince belli bardakta mı ☕?
Fincan
İnce belli bardak
Yok kadehte...
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
ÇSS için çok teşekkürler, minnettarım 🙏
Çayı fincanda mı severseniz yoksa ince belli bardakta mı ☕?
Cevapla