Yeme & İçme Çayı fincanda mı severseniz yoksa ince belli bardakta mı ☕? Traianus Takip Et Guru Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Günaydınlar, çayı fincanda mı severseniz? Yoksa ince belli bardakta mı?Benim tercihim her zaman fincan. Tıpkı tipik İngilizler gibi... Fincan İnce belli bardak Yok kadehte... Diğer Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl ÇSS için çok teşekkürler, minnettarım 🙏 Çayı fincanda mı severseniz yoksa ince belli bardakta mı ☕? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Degisik_-_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Aslında cam kulplu bardak en sevdiğim. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Benim için fark etmiyor ama ben kahve severim onu da nescafe kupasında içerim. 1 0 Yorumla
kucukomerdk35 Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çay, ince belli çay bardağında içilir. Fincanda kahve içilir. 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Her türlü içerim ama, ince belli bardakta içilen çayın tadı başka hiçbir yerde yok. 1 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Hem ince belli hem de ufak bardakta seviyorum sıcak ve demli… 😅 1 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. ince belli bardak veya su bardağında içiyorum 1 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Termosta😂 1 litrelik termosa koy çayı iç😂 1 2 Yorumla Traianus +1 yıl Çay tiryakiliğinde sınır tanımıyorsunuz 😅 Yorumla tortitotilla +1 yıl 😎😎😂 Yorumla
esmerimbiciiim Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Ince belli bardaktan daha zevkli geliyor bana 1 2 Yorumla Traianus +1 yıl Afiyet olsun 🙂 Yorumla esmerimbiciiim +1 yıl Tesekürler sanada affiyet olsn Yorumla
xBigMan Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl İnce belli bardakta, böyle poşet dem değil orijinal çöplü demleme çay. Demli ve şekersiz 😊 1 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Fincan hayır ince camlı bardakta severim 1 0 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. İnce belli bardak fincanda olabilir 1 0 Yorumla
UranüslüGeldi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 596 cevap paylaştı. Kadehte 1 1 Yorumla Traianus +1 yıl Hahaha! Altın kadehte 😅 Yorumla
KIZILİNKA Takip Et Master Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Su bardağında içerim 1 0 Yorumla
CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kupada severim 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Aslında cam kulplu bardak en sevdiğim.
Benim için fark etmiyor ama ben kahve severim onu da nescafe kupasında içerim.
Çay, ince belli çay bardağında içilir. Fincanda kahve içilir.
Her türlü içerim ama, ince belli bardakta içilen çayın tadı başka hiçbir yerde yok.
Hem ince belli hem de ufak bardakta seviyorum sıcak ve demli… 😅
ince belli bardak veya su bardağında içiyorum
Termosta😂 1 litrelik termosa koy çayı iç😂
Çay tiryakiliğinde sınır tanımıyorsunuz 😅
😎😎😂
Ince belli bardaktan daha zevkli geliyor bana
Afiyet olsun 🙂
Tesekürler sanada affiyet olsn
İnce belli bardakta, böyle poşet dem değil orijinal çöplü demleme çay. Demli ve şekersiz 😊
Fincan hayır ince camlı bardakta severim
Çay içmiyorum
Fincanda daha icesim var
İnce belli bardak fincanda olabilir
Fincanda seviyorum ya..
Kadehte
Hahaha! Altın kadehte 😅
İnce bellide seviyorum..
Su bardağında içerim
Kupada severim
Kupada severim
Fincan da seviyorum
Shotlıyorum çayı 😅
İnce belliii bardak
Fark etmez.
Çay sevmem direkt
Yok demir bardakta
İnce belli bardakta tabikide
Bardakta
Fincan da