Kırkağaç kavununu görünce hemen aldım. Kış ayına girmeden ne kadar kavun yedim o kadar iyi😋
Bu aralar en çok hangi meyveyi yiyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kırkağaç kavununu görünce hemen aldım. Kış ayına girmeden ne kadar kavun yedim o kadar iyi😋
Bu aralar en çok hangi meyveyi yiyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Akşamları kavun sabahları mandalina tam istediğim mevsim aralığı😋😋
On numara beş yıldız
Teşkürlerrr
Rica ederim
Hünnap yiyorum çok güzel
Onun tadı efsane harika bir şey
Cevap
15Cevap
Mandalina yiyorum. Ne kadar doğal bilmiyorum ama yiyorum eheh 🖤
Nefsi korlemek adına güzel
O salıncak şeysinden bende istiyorum 🥺
Kesin almalısın tam senlik acayip konfor sağlıyor
Ben yatak odasına istiyorum olur mu ki
Her yere olur her şekilde kullanılır
bu aralar elma tüketiyorum. ama en çok ananas yemeği severim.
Elma kışın iyi gidiyor
Çilek dışında meyve tüketmiyorum onunda mevsimi geçti
Bahçen olacak kendin ekecen ki tadı olsun
Kesinlikle
Üzüm yiyorum. Yaz aylarından beri dadandım üzüme. Başka meyve yiyemiyorum.
Üzüm çok faydalı bağırsaklara iyi gelir
İnşallah geliyordur.
Gelir gelir merak etme
Mandalina tüketiyorum bu aralar en çok alıp tükettiğim meyve mandalina birinci sırada
Tadı nasıl
Güzelmiş
Bu" gadası "olabi bir tek bana mı garip ve itici geliyor biri söylesin
Güzel aslında sende seversin zamanla 🙃
İnşallah seversin en kısa zamanda 🙃
Ben ümit ediyorum
Her nefretin içinde sevgi vardır ama
Diyorsun pek sanmıyorum ama.
Kavun gaz yapar aman diyim yenmez fazla rezil olursun sonra
Ciddi misin aboo
Köy üzümü ve elması
Oo şifa versin
Bu ara üzümle aram aşırı iyi
Şifa olsun yarasın
Üzüm çok iyi gidiyor.
Soğuk soğuk iyi gider
Kara üzüm , elma haftada bir muz.
Çok iyiymiş
Bu ara mandalina çok yiyorum özlemişim 😄
Tadı nasıl güzel mi
Ekşi 😄 ama güzel geliyor bana ekşiyi severim
Seviyorsan ne güzel
Aynen öyle 😊
Meyve yemiyorum ben pek yaa beyim zorla yediriyor.
Öyle deme meyve yemek gerek
Almayı seviyorum ben yemeyi sevmiyorum 😄 her hafta taze çeşit çeşit meyve alıyorum çürüyor atıyorum istisnasız.
Üzüm yiyorum gadası😌
Oh yarasın
Saolasın
Sen sağol
Kış geldiği için mandalina 🍊
Daha tatlanmadı sanki
Evet daha yeşil yeşil ama olsun tadı güzel bence. Özlemişim.
Biraz daha tatlansın bende alırım
Kavun karpuz mandalina yiyorum..
Ooo ortaya karışık
Aynen gadasi
🙃
Üzüm 🍇
Siyah mı
Irk ayrımı yapmıyorum siyahda olur beyazda 🤣
Tat farkı var 😁
Olsun hepsi güzel
Öyle tabi
Muz.
Ne güzel
Mandalina
Şifa olsun
Greyfurt
Çıktı mı ki
Severim kendilerini
Manavda görmedim görsem alırdım
Üzüm
Üzümü herkes seviyor ne güzel
Üzüm 🙂
Şifa olsun
Teşekkürler 🙂
Ben teşekkür ederim
Rica ediyorum 🙏
Mandalina
Afiyet olsun
Üzüm
Afiyet olsun
armut yiyorum
Afiyet olsun
Mandalina
Yakışır
Mandalina
Tadı yok ki daha
Ben yeşil severım
Ekşi ekşi
Tatlıydı.
İyiymiş o zaman
Afiyet olsun bana😂
Olsun sana bende gider yarın alır yerim 😜
😂😂😂Al tabi.
Alayım.🙃
Üzüm muz severim
Şifa olsun
Napak seneye kadar idare edecen artık
Dimi ya 😅
Armut ve mandalina
Deveci armudu mu
En güzeli
Muz yiyom abi
Şifa olsun abisi 🙃
🐒🐒
Sanırım muz olmalı
Muz güzel ya
Çilekk
Nerden buluyorsun
Nsjdjs manavda satılıyor
İyiymiş valla tadı nasıl
Çilek gibi güzel nzndnd
Sevindim 🙃
Mandslina
C vitamini açısından çok iyi
Üzüm
Ne güzel yarasın
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Elma
Kırmızı mı
Sarı
Tatlı olur
Tatsız olması mümkün değildi
ekşi elma yedim
Güzelmiş
mandalina :)
Ekşi mi tadı
ekşi idi şimdi tatlılaşmaya başladı
Rengi turuncuya dönsün bende alacağım
dönüyo gibi :)
Hadi bakalım
Uzun zamandır meyve yemediğim aklıma geldi 🙄
Neden yemiyorsun bi nedeni var mı
Aklıma gelmedi meyve yemek 😂
Şimdi geldi yarın yesene
Umarım 😂
Umma ye 😅
mandalina yedim dün akşam : )
Elma, muz ve mandalin.
Mandalina
Tadı nasıl peki ekşi mi tatlı mı
Tatlı
O zaman bende alsam iyi olur
Erik
İyiymiş
Muzz
Her mevsim güzel
seftali
Tam zamanı
Son günleri
Mandalina
Tadı nasıl
Hmm desene daha tam tadını almamış
muz ve elma
Yarasın 🙃
Kajuya sardık
Şifa olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar