Son zamanlarda turuncu meyveleri sık tüketir oldum. Şimdi ben bu minnak mandalini sana yiyeyim 🤤 o da büyüyecek kocaman olacak.
Peki ya sen en çok hangi meyveyi tüketiyorsun?
Peki ya sen en çok hangi meyveyi tüketiyorsun?


Gıdalara tatlı sözler söyleme akışkanlığı kaç yaşında başladı. :))
Elmayı çok tüketiyorum..
Gerekli notları bile tutmuyorum.. :))
Saol önerin için zodi :))

damaklı armut 😎😎
Cevap
14Cevap
Deveci armudu ve portakal ehh iştee kırk yılda bir..
En son büssürü meyve aldım, yedim.
Son zamanlarda en çok muz yiyorum.
Yaa😌
Hmmm şimdi düşündüm de hiç meyve yemedim uzun zamandır.
Yıllardır meyve yemiyorum yiyorsam da pastalarda felan.
Muz a çok sardım ya. Afiyet olsun
Mandalinacıyım ben :)
Mandalina çok güzel bir buluş değil mi zodi dhdhf
Evet ya gidip ben de yiyecem bir tane canım çekti
Hindistan cevizine sardım bu ara
Hiçbirini diyet listemde yok.
Muz mandalina green apple
Su siralar hemen hemen hergun kivi yemeye basladim
Bu baklavalı damak güzel mi
Portakal hep portakal
Ssbah akşam portkal yiyorum
En son geçen ay meyve yedim. Aklıma bile gelmiyor
Portakal Yaa aşırı düştüm nedense
Kolçak=ben ne alaka
Puf mu ne o sjg
Havuç ve yeşil elma
Elma diyebilirim.
Muz ve kivi
Portakal
Muz ve elma
Portakal, Elma
Yiyemiyorum, pahalıı💁
Ejder meyvesi
Elma
çilek
Yeşil elma
Elma
Meyve alamıyorum fakirimm
Portakal
Deveci armutu , muz , elma
Çilek sanırım
Nar diyelm
Elma ve mandalina
Bu aralar pek yemiyorum
Ayva’yı
Portakall
Elma
Elma
Portakal
Armut severim
Portakal, muz, elma
Elma
🥝🍊 🍑
Şeftali 🍑🍑
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar