Kavunun dibine dibine vuruyorum.
Yazın en çok hangi meyveyi yiyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
#gadası
Yazın en çok hangi meyveyi yiyorsunuz?

#gadası

Karpuz kiraz
Karpuz
Cevap
13Cevap
Kavun ve karpuz olmazsa olmazımdır ❤️
Güzel ikili
Avokado
Kavun kesinlikle, hem serinletici hem de paylaşılır bir meyve. Ben de yaz aylarında sık sık tüketiyorum açıkçası.
Afiyet olsun
Kiraz çok seviyorum ve tabii ki karpuz.. Yazın tadını karpuzla çıkarıyoruz.
Karpuz ve erik. Ekonomi sağolsun 50 TL den ucuz karpuz yok
Ben karpuza aşığım 🥰🥰
Kavun, karpuz.
Sabah akşam kiraz yiyorum😋
Vicne çilek kiraz olup ballanirim
Genel olarak Karpuz 🍉
Çilek
Karpuz
kiraz
Çilek
Karpuz
Karpuz
Kavun
Karpuz ve üzüm
Karpuz ve Kavun.
Erikk😄😄
Karpuzun adı var ancak
karpuz ve erik
karpuz kavun
Elma ve üzüm. 😃
Karpuz
Kavun karpuz
erik ve karpuz
Karpuz
Kiraz
Karpuz
garpuz
erik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar