Teşekkürler <3
Bir tencere yemeğin içinden bir saç teli çıksa ne yapardınız?
Teşekkürler <3
#mervea

Ne yapardınız millet 😂
Kuleli askeri lisesinde bir gün öğle yemeğine gittiğimizde bizim masadaki kuru fasulye üzerinde sırt üstü yatan bir kurbağa vardı.. Bizim masada ki arkadaşlar hemen gittiler ben kurbağıyı alıp kenara koydum ve yemeği yemeye başladım.. Nasıl yiyorsun dediler bende ulan pişmiş kurbağa olsa tamam biri havuzdan alıp getirmiş dedim.. Öyle kolay kolay iğrenmem..
😂😂
Çok güldüm ya ay ben yiyemem valla
@Uranüsgirl Asker arazide her şeyi yemek zorunda
Ben hayatta yiyemezdim :D çünkü artık geri dönüşü yok çünkü 2. saç teli var mı endişesi oldu ama bu da aynı güven gibidir.. bir insana da 2. kez güven duymam kesinlikle ama yemekle nasıl felsefe yaptım :D
Sen her şeyden felsefik bir şeyler çıkarırsın Barış aşırı orijinal bir şeysin sen 😂😂✨
Teşekkürler 😂😂🌺
Ricalar 😂❤🌸
Yemeği aşşa fırlatır tencereyi kırar masayı mutfağı dağıtır saç kime aitse dna dan bulup ortadan kaldırırım. Biraz titizimde.
Maşallah abi 😂😂😂
Yemem yedirmem de ama sokak hayvanları için bir kabın içine koyarım..
Güzeldi 😻🫶🏻
Teşekkürler 👌
Cevap
30Cevap
Benim saçımsa çok takmam ama hiç tanımadığım insanın saçıysa bi huylanırım
Sevgilimin/eşimin saçıysa sorun olmaz sevdiceğimin güzel saç telini alıp yemeğin tadı çoğalmıştır diye düşünüp iştahla yerim😃🍀🗝️
Vay canına tanrım 😁😍
Sevgilimin tek saçına gurbannn 😁😍🙈
Seni alan yaşadı 😂
Bence de 😂🙈
Ben veya annemin ise alıp atar devam ederim😂 başka birinin çikarsa asla yemem
🤗
maalesef asla yiyemem. Ama misafirsem kimseye de söylemem.
❣️🍀
Yemeğin tarifini alabilir miyim😁 harika duruyir
Ben de tam bilmiyorum internetten indirdim görüntüyü 🎈
Ben yiyemiyorum midem bulanıyor açıkçası. Maalesef o nedenle çöpe gider yemek.
Haklısın.. :)
Devam edemem maalesef komşuma falan da vermem
Komşuya verme işin şakası tabi ki 😂
Benim yaptığım hiçbir yemekten çıkmadı bugüne kadar ama çıkan tanıdıklarım oldu o yemeği yemem. Net.
Saç mıknatısı gibi insanım yemek içine saç düştü ise o saç illa bana denk gelir. Yiyemiyorum birdaha ne o tabakta olani ne o tencerede olanı
Saçı alıp o yemeği yerim.. saç başımdayken iğrenmiyorum , aksine saçımı tarayıp güzel / yakışıklı olmaya çalışıyorum.. yemeğe girince mi kötü oluyor
Çoğu zamanda o çok beğendiğim lezzetli yemekte olur o iştahım bir anda kapanıverir, Ama karnım çok açsa ve başka seçenek yoksa devam 😄😄
😂😂
Saç telini alırım, yemeği ziyan etmem.. Ki başka yerde çıksa hayatta yemem o yemeği..
Dökmem ama yemem de anneme sorarım o en iyisini bilir 😬
Saç kendi saçımsa iğrenmem, yerim. Ama misafirlikteyken yemeğin içinden çıkarsa yemem iğrenirim.
Saç teli benimse alırım saçı yemeğe devam ederim ama başka birisinin saçıysa çok sıkıntı
Kendi yaptığım yemekse saç telini alır yemeğe devam ederim başkasının yemeğiyse bir düşünürüm
Saç teli benimse sorun olmaz
Başkasının saçı ise o yemeğin içine düşen o yemegi yemem.
Hangi yemek olduğna bağlı , sevdiğimse dökmem ama sevmediğim bir yemekse ohh derim dökerim.
Saç teli yakinimin olur ki ondan tiksinmem. Çaktırmadan alır atarım ve yemeye devam.
Kendi evimde yapilan yemekse sorun değil ama disardaysa direk iade ederim
Saç telini alırım o kısmı da kaşıkla alırım yerim yapacak bir şey yok.
O yemek çöpe gider ve bir daha o yemekten yapılmaz 🤢
Ben obsesif biriyim bütün mutfağı domestoslardım😅
Saç teli en sevmediğim şeylerden biri ama israftan da nefret ederim
Saçtan midem bulanmaz saçı ve olduğu yeri alırım sadece
Yakınlarımınsa sorun değil, iyice kaynadıktan sonra yerim😅
Yemeği kimin yaptığına bağlı. Mesela annem yaptıysa saçı alır yemeği afiyetle yerim ama tanımadığım hijyeninden emin olmadığım biri yaptıysa yemem
Lokantalarda uzerine para verip ne pis seyler yeniyor. Evde pisen yemekte kil ciksa kesinlikle tiksinmem. Kenara alir yemeye devam ederim.
Saç telini alırım sadece o kadar yemeği ziyan edemem
Onuda yiyorum şifa
Aferin afiyet bal şeker olsun 🍯 👀
3. Şık çok güzelmiş 😂
Teşekkürler..
Yani sadece 1 tane saç teli için kofa tencereyi çöpe atmak saçmalık olur
Yabancı yerdeyse yemem
Doğru..
✨🌷🎈
Yemek olduğu gibi çöpe gider 🤮
1 taneden bisey olmaz diyorm
Yemekten vazgeçerim 😅
Saç telini alırım, yemeği ziyan etmeye gerek yok
Bişey yapmam saçı peçeteyw koyarım devam edirim
Yemek olduğu gibi çöpe gider
Yemeği ben yapmışsam yerim
kimin saci olduguna bAgli
Son şıkkı sonra gördüm 😅
😈😂
Saç telini çıkarıp devam
Alır kenara koyar devam ederim
Yerim yemeği
Yiyemem 😑
umrumda olmaz yemeye devam ederim
Çaktırma
alıp yerim
Direk çöp
direk dökerim
Bana biraz iğrenç geliyor
Yemem çöpe atarım
Enara koyarim
Yemeyi bırakırım
kusardım
Ne kadar ac olduğuma bağli
İkinci 😄
Kusarım
Komple çöp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?