Merhaba...
Yemek yerken içinden saç teli çıksa ne yaparsınız?
Yemek yerken içinden saç teli çıksa ne yaparsınız?


Düşünürken bile midem ağzıma geldi. Normalden çok daha fazla tepki veriyorum ben istemsizce. Yemeği geçtim tarakta toplanan tokaya dolanan saçlar bile mahvediyor beni.
Öyle bir şey olsa çarpıntı ve bulantı eşliğinde başım dönerdi.
Evdeysem çok sorun etmem ama misafirlikte isem bir bahane bulur, yemem
Rica ederim
Yeni yemek yedim. Şimdi olduğu gibi midem kalkar.
Rica ederim
Cevap
21Cevap
Evdeki yemekte olursa devam ederim yemeye
Dışarda yediğim bir yemekte çıkarsa durumu bildirip mekanı terk ederim
Kendi yaptığım yemekten çıkarsa iğrenmem, yemeye devam ederim. Başkasının yaptığı yemekten çıkarsa da yemeyi bırakırım.
Kılı çıkarıp yemeye devam ederimm diyenlerim midesine hayranımm.. Ben yemeği bırakırım çöp olur.
Düşününce bile yüzümün şekli değilşti🤢 direkt yemeyi bırakırım
Kılı çıkarıp bir peçetenin içine koyardım, yemeye devam ederdim.
Kedi sacimda olsa baskasininkide olsa midem fena oluyorum. 😵
lokantadaysam tiksinir bırakıp çıkarım ama evdeysem ne olacak aile sonuçta at o kısmı geç
Kendiminkinden tiksinmem ama başkadından çıkarsa yemem
Kusmamda bir iştahım gider ya yiyemem daha fazla herhalde
Saç telini atıp yerim herhalde. Tüm yemekte saç olacak değil ya
Dışarda ya da misafirlikteysem hiç bir güç bana o yemeği yediremez, evde sorun olmaz.
Benim yaptığım yemekse yerim ama başkasının yaptığı yemekte çıkarsa yemem.
Evdeysem hoc bir swy olmamış gibi yerim ama yanımda birisi var sa veya dışarıda isem hiç bir şey yokmuş gibi davranırım
Yemeye devam ederim çok açım ve fakirim. Ayda yılda bir yemek buluyorum
İğrenç ya şu sıra her yerde çıkıyor, dün misafirlikte bile çıktı
O tabağa daha dokunmam.
Evde sorun degilde baska yerde rahatsiz olurum
Yaw bi dur yemek yicez
yarıda bırakırım devam edemem
Tabağı değiştiririm fazla sorun yapmam
Yemeği çöpe atarim net, en sinir olduğum şeylerden
Sessiz kalıp yemeği sonlandırırım.
Bitkisel hayata girerim 1 ay kendime gelemem🤢
Kusarım ve yemeği bırakırım bu çok başıma geldi
Yemek yemeyi bırakırım..
Açlıktan ölsem bile kalkar giderim.
hepsini dökerim yemem.
Gizlice alır atarım ve devam ederim yemeğime
Kenara koyar devam ederim
İçinden çıkarır devam ederim
yemem kesinlikle ve yarıda bırakırım..
Okurken midem bulandı.
o saniye doyup kalkarım
Yemem i🤢🤢🤢
O yemeğe birdaha dokunamam
elimle yana atarım
Yemem
Yemeği öylece çöpe atarim
yemeye devam ederim
Yemem.
Caktirmadan masa altina atarim 😂😂😂😂😂😂😂😂
Yemem gerisini 😑
Bırakırım yemeği.
Kesinlikle yemem.
Yemem
Ac kalırsın 😊
Pecete sorarım
En tiksindiğim şey
Yemem
Yemem
Kuscam
Kulakları çekerim
Saç teliyse sıkıntı yok mühim olan saç çıkmaması
Yemem
Kesinlikle etmem.
Yemekten soğurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?