Yatılı okulda okuduğum dönem salatadan salyangoz çıktığı oldu, saç tomarı çıktığı oldu... saç teli midemi bulandırmıyor artık, sevdiğim yemekse yana çeker yemeye devam ederim😂 9. Sınıfın ilk zamanları saç çıkınca resmen kusuyorduk, üst dönemler yakında içinden saçı alıp yemeye devam edeceksiniz derdi de ıyyy pisler derdik. Tam dedikleri gibi oldu, açlık sofuluğu bozdurdu
Yemem dökerim, hiç tahammül edemem, bir araya yaşadım bunu ağzıma geldi çektikçe geliyordu midem bulandı kusacaktım, o bir tencere yemekten bile tiksinirim ben yani, komple yemem, bazısı da hiç sorun etmez atar devam eder yemeye, benim midem çok hassas.🤷
Yemeğimin içinden saç teli çıkarsa o yemeği yiyemem. Ama bulunduğum ortamda da yemekte kıl var diye yaygsra çıkartmam, belli etmem. Restorontda yemeğimden sac çıkarsa oranın yetkilidini çağırır durumu izah ederim ve yemeği yemem orada hiçbir sey yiyemem... Evde yemek yaparken özellikle bandana takıyorum ve yemeklerinde hiç böyle bir sorun yaşamadım.
Herkes ne kadar cesaretliymiş öyle ya ahah. Ben iki kez denk geldim kılı kimse görmeden attım o taraftan biraz alıp dökülmüş gibi yaptım tabaktakini yedim. Ben diyemem bunda kıl çıktı değiştirin diye utanırım 😄
Saçlarım kıvırcık olduğu için düşebilir. Yerim. Başkasının evinde olsa yemem. Titizim çok. Sevgilim olur ve yapar ise yine tiksinmem, onun ellerini bile yerim 😃
Dışarıdan yemek yemiyorum. Evde pişen yemekten çıkınca da kenara atıyorum, yemeye devam ediyorum. Zaten alıştım artık sakal bıyıktan dökülen çok oluyor