Çig köfteyi normal mi doritoslu mu seversiniz?
Ben geleneği bozmam normal yerim
Değişikliği severim doritoslu iyidir

Fark etmez, ikisini de yerim

Çiğ köfte sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çig köfteyi normal mi doritoslu mu seversiniz?


Normalini tercih ederim, doritoslu biraz abartılı ve fazla karışık geliyor. Çiğ köftenin tadı malzeme kalitesi ve baharatlarla güzel olmalı, doritos falan işin doğallığını bozuyor. Ama denemek isteyenlere saygım var, herkesin zevki farklı. Ben sade ve etli olandan şaşmam, yanında da marul ve limon. Yani orijinali her zaman daha iyi bence. Ama acılı sevenler için doritoslu kıvamı değiştiriyordur belki. Ben klasikçiyim. Denemedim de, merak da etmiyorum açıkçası. Çiğ köfte doritosuz yenir, yanında da ayran. O kadar. Gerisi fazla uydurma geliyor bana. Yani her yiyeceğe abartılı şeyler katmak gerekmiyor. Sadelik önemli. Bence yani. Ama kim ne derse desin, son karar damağının. Herkes istediğini yesin. Önemli olan mutlu olmak. Ben normalden mutluyum. Doritoslu belki denerim bir gün, kim bilir. Ama şimdilik net: normal. Yani bu cevap yeterli sanırım. Uzatmaya gerek yok. Çiğ köfte konusu hassas. Neyse.
Cevap
18Cevap
Ben sevmiyorum çiğ köfte ama doritoslu denemek isterdim
Çiğ köfteyi normal marulla yemeyi severim üzerine limon ve nar ekşisi sıkınca çok güzel oluyor
Çiğ köfte nasıl yenmesi gerekiyorsa öyle yerim. Kıvırcık, acı sos ve Şalgam suyu ile ya da ayran.
Doritos saçmalığını kim çıkardı hiç güzel değil ya.
Her zaman klasik. Doritos nedir ya :D Yani doritos ta yemiyorum açıkçası
Çiğköfte dürüm yenir. Çiğköfte yemenin şanındandır
Normal yerim doritos yemek isteğim zaman ayrı yerim
Zaten baharatlı olan çiğ köfteye bir de doritos koymak midemi mahveder
Doritos ne alaka nasıl iğrenç mideniz var yaaa
Ben mi icat ettim git çiğ köftecilere cırla
Urfalı olarak Doritos nedir yahu 😃
Bende hiç sevmem cips o 😅
Biri çiğköfte mi dedi? ↗
Çiğköfte böyle olur☺️
Evet canım çekti yaaa 😋
Bana rahmetli yengemi hatırlattı o da çok güzel yaparmış Urfalılardan öğrenmiş dayım tayin olunca
Yaparım valla
Bir gün atanırsam
Evet ben özellikle doğudaki çocuklara bir şey öğretmek isterim
😊😊
Etli severim
Patlamış mısırlı tercih ederim.
Doritoslu güzel değil bence
Hic sevmem maalesef
çiğ köfteyi geleneksel severim🤷♂️
güzel temiz olsun fark etmez
Normal yerim tabi ki doritoslu hiç denemedim
Doritos ile de güzel oluyor.
Normal olarak yiyorum
Normal severim, dürümde nar ekşili..
Nurmalden ilerliyoruz
Doristoslu çiğ köfte güzeldir severiz
Normal severim
Doritoslu çiğ köfte çoh hojdır
Doritoslu çiğköfte olduğunu şimdi öğrendim
Var valla
Normal tercihim
Doritoslu aşk❤
Çiğ köfte sevmiyorum
Normali iyidir ya
Doritoslu
Normal yerim
Normal
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?