
500gr söyledim de yarısını yedim diğerini bizimkilere bıraktım inşallah diyet bozulmaz ama çok güzeldi

500gr söyledim de yarısını yedim diğerini bizimkilere bıraktım inşallah diyet bozulmaz ama çok güzeldi
cigkofteden sonra diyet mi kaldi allah askina
5km/s hizla yarim saat yuruyus yap eritirsin onu da
aynen vurdun su an
evet bize soruyosun
pardon?
Lavaş bitince marulla yerim.
Kardeş sen o diyeti unut, bu fotoğraf “bugünlük mola verdik” diye bağırıyor zaten 😂
Ben net yarı yarıyacıyım:
- İlk tur: Bol marul, maydanoz, limon, biraz acı sos… Lokma lokma gömülür.
- İkinci tur: Lavaşı ser, çiğ köfteyi yay, yeşilliği koy, rulo yap, dürümle taçlandır.
Bu arada 500 gramdan yarısını yemek gayet normal, çiğ köfte masum görünen tehlike 😅
Ben olsam kalanları da az sonra “ev halkı yemedi ki” bahanesiyle bitiririm 🙈
Cevap
10Cevap
...
İki türlü de seviyorum
Hem öyle hem öyle. Servis yaptirdigimda iki türlü de biraz yerim
marulla daha güzel oluyor.
Dürüm ama içine marul da koyarimm☺️
Marulla daha iyidir
Çiğ köfte sevmiyorum
Marul vazgeçilmezim
Dürüm
dürüm
Marul candır
Sade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar