Bazı insanlar, şerbetli tatlıların yanında süt/ayran içer. Siz ne içmeyi tercih edersiniz?


Kahve daha iyi gider diye düşünüyorum ayran ne bileyim garip geliyor. Ayran daha çok yemeğin yanında tüketilen bir şey, tatlının yanında süt ve ayran gitmiyor benim için gitmez.
Ben şerbetli tatlıları hiç sevmiyorum ama sütlü tatlıları severim mesela daha çok triliçe tatlısı ya da bitter çikolata gibi yanında da kahve içiyorum genellikle ya da enerji içeceği oluyor bazen.. veya şekersiz kola
Şerbetli tatlıların yanında buz gibi süt ayran ya da şekersiz çay çok iyi gidiyor
Teşekkür ederim 💞
Şerbetli tatlılar ağır olduğu için buz gibi kola ya da süt içerim
Cevap
44Cevap
Çay içerim. Ayran da içende ne bileyim.
@ΙιΙιτh garip
Şerbetli tatlı sevmem genelde pek. Ama yersem de çay iyi olabilir ya da soğuk bi içecek, meyve suyu gibi. Künefe yanında süt veya çay çok iyi oluyor.
Bir şey içmem, olursa dondurma yerim. Denemedim ama şekersiz kahve ile de güzel olabilir beeelki 🤔
Hiçbir şey. Yaninda bisey içince tatli midemde yuzuyormus gibi ağırlik çöküyor
Şerbetli tatlıların yanında çay içmeyi severim.
Şerbetli tatlının yanında içecek olarak suyu tercih ederim çoğunlukla 😄
Bir yaşıma daha girdim süt ve ayran içenler mi varmış süt ve şerbet kusturur
Şerbetli tatlının yanında ayran muhteşem oluyor
Ayranı ilk kez duydum ama tercihim şekersiz süt veya şekersiz kahveden yana olurdu
Şerbetli tatlıları sevmem olursada taze çay iyi gider.
Şekerli ve gazlı olmayan tüm içecekler olabilir
Çay süt ayran kahve
Ayran 😍😍😍😂😂
hiç sevmem şerbetli tatlı..
sekersiz cay.
Süt güzel, ayran nedir hocam? 😂
Şerbetli tatlıyla çay içerim
Çay çok severim tatlı yanında
dordurma veya çayla
Tatlım bitince su içerim bitti gitti
Coffee ☕️ veya Cola :))🙃
Şekersiz Türk kahvesi müq olurdu
Ben şerbetli tatlı sevmiyorum ya.
Olması gereken çay, ve şekersiz icilmeli.
Künefeyse süt, baklavaysa çay
Şerbetli tatlı sevmediğim için hiç düşünmüyorum :D
Su, çok fena susatır şerbet insanı
Acı kahve iyi gider dengeler birbirini
Çay ardından da şeker yakmasın diye 2 bardak su
Ayran iyi lakin çay daha iyi
Kahve ya da meyve suyu
Pek şerbetli tatlı sevmiyorum..
Çay olabilir..
Ayran severim denge lazim
Çay veya türk kahvesi
şekersiz mis gibi taze bir çay.
Süt, çay son ihtimal filtre kahve
Çay içilir. Tartışmaya kapalı.
Kahve içmeyi seviyorum ben
Tuzlu fıstık
La ayran içen var
Su djdj
Nötrlemesi için acı bir kahve.
Baklava olsun da ben bişey istemem
su su
Ayran
Çay 😍
Su içiyorum
Suuuu
Kahve veya çay
Kola
Cola
Eyrannn
Kahve güzel gidiyor.
Cay iyi olur
Çay çay çay
ayran
Kahve olabilir
Bir şey içmem.
Suuuu
kahve
Çayy
Kola
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?