Eskiden insanlar bir tepsiden çorba içerlermiş, ama artık her şey özel kaselere konulmaya başlandı. Salatalar bile artık ortaya yapılmıyor da özel kaselere koyuluyor. Siz başkasının kaşık/ çatal daldırdığı kaseden/ tepsiden yemek yer misiniz?

Eskiden insanlar bir tepsiden çorba içerlermiş, ama artık her şey özel kaselere konulmaya başlandı. Salatalar bile artık ortaya yapılmıyor da özel kaselere koyuluyor. Siz başkasının kaşık/ çatal daldırdığı kaseden/ tepsiden yemek yer misiniz?

Yani hastalık döneminde böyle şeylerin yapılması çok doğru değil. Fakat ne yediğini içtiğini bildiğim insanlarla aynı tabaktan yemek yerim, su bardağından içerim. Tiksinmeye tiksinmem fakat hijyen boyutundan bakınca olmaması gerekir.
covid sonrası biraz daha titiz oldu herkes.
dışarda bir mekanda asla aynı tabaktan vs yemem ama evde annem kızım sevgilimle yemek yerken takılmam kesinlikle
Cevap
3Cevap
maalesef yiyemiyorum. Midem almıyor. Ben sofrada herkesin tabağını ayrı hazırlarım.
Eğer eşim ya da sevgilimse sadece bunun dışında olmaz
Misafirliğe gittiğimde suyu bile bardağın kulp kısmından içiyorum
Yerim
yemem katiyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?