Yanında soğuk ayran hafif acılı olucak. Sonrasında güzel bir çayda içilir dime. Alışmak neya vur işte benim içimde kaldı. Hem kardeşin o senin yarın öbürgün millet içinde yapar rezil olursunuz
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Ağzını şapırdatarak yemek yiyen biriyle aynı yerdeyim, uyardım devam ediyor. Sakin olmam gerekiyor ne tavsiye edersiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Uzaklaş ordan eminim sende sapirdatiyorsundur yemek yiyo işte konuş kibar ol.
Eminim ne demek ya ben son derece dikkatli yemek yerim asla öyle yemek yemem
Kibarım ve konuşmuyorum artık susuyorum böyle durumlarda
Tak kulaklığını duyma boş ver. O tür insanları düzeltmeye çalışmak zor.
Kulaklığım bozuldu
Kafa at
Ya olmaz o kadar da
Getir onu ben atarım sonra senle yemek yeriz.. bence makul bir anlaşma
Buyrun sözleşmenin bir nüshası 📝
Yok teşekkür ederim
😶😶
Sapalağı koy suratına
Hayır ben sakin olmalıyım
Sakin neden oluyorsun patlat ağzına bi tane
Sakin olmak iyidir
Ağzını şapırdatma senin ağzına ayağımı sokarım de
Tövbe estağfurullah
Vur ağzına iki tane en uyuz olduğum şey
Neyse geçti çok şükür
Ortamı terket
Olmaz evimdeyim o biri de benim kardeşim gerçekten kriz geçirdim yeter ya
Kardeşinse niye buraya yazıyorsun. Ensesine 2 tane vur havyan mal canım filan de toplanır
Bende biri ile yemeğe filan cıktın zannetip ywzdım onu
Bu saatte ne yemeği 😅 kardeşim yer afiyet olsun neyse topladım yemeği geçti
Ne bileyim kokereç filan bu saatte güzel gidiyor. Ama 2 tane şaplatsaydın içinde kalmasın
İçimde kalmadı vurmadım da alıştım neyse
Hm bence lahmacun da dürüm de gider bu saatte oh ne güzel olur ya
Yanında soğuk ayran hafif acılı olucak. Sonrasında güzel bir çayda içilir dime. Alışmak neya vur işte benim içimde kaldı. Hem kardeşin o senin yarın öbürgün millet içinde yapar rezil olursunuz
Evet yaa
Ben 8 yıldır çay içmiyorum kokusuna dayanamıyorum kalbim ağrıyor
Kardeşim toplumda saygılıdır bazen beni sinir eder ama olsun onu seviyorum 🥰
Nasıl yaa çay ve kalp ağrısı ne alaka
Ben rahatsızlık duyuyorum ya
Çay gibi mucizevi bir içecekten rahatsızlık duymak ilk defa duyuyorum. O zaman senin hiç kahve filan içememen lazım
Evet kahve de içmiyorum
Sıcak ve soğuk su 😒
Ya kokusu nefesimi kesiyor bazen çok rahatsızlık veriyor bana
İlginç gerçekten çaydan mahrum kaldığın için senin adına gerçekten üzüldüm. 😀 en azından böbreklerin tertemizdir
Evet 😅
O değilde yorumlara baktım şimdi herkes çok gergin. Yok patlat 2 tane ağzına ayağını sok falan yazan olmuş.
Evet o yüzden sakinlik tavsiyesi istedim
Türkiyedeyiz dostum imkansız 😅
Ama enseye şaplak atmayı deneye bilirdin. bir şey kaybetmezdin
Kıyamam ona 🥺
Ya sen nasıl bir ablasın seven abla şiddet uygular. Sen kardeşini sevmiyorsun demek ki
Seviyorummmm
Peki diyelim o zman
İvit
Doğruymuş peki diyince kavga cıkmıyormuş
😂yok