Yemek yerken çevrenizdeki kişilerin ağız şapırdatması sizi rahatsız eder mı? Çevrenizde ağız şapırdatan kişilere karşı tutumunuz nedir? Nasıl uyarırsınız?
Yemek yerken ağız şapırdatan birini nasıl uyarmalıyız?
Şey senden bir ricam, isteğim olacak yanlış anlama, küsüp, darılma lütfen. Yemek yerken daha nazik olurmusun, ağzından ses çıkarman insanları rahatsız edebilir lütfen senden ricam arzum daha dikkatli, nazik, kibar olurmusun canım? İşte bu şekilde onu nazikçe uyarırım, kalbini kırmamaya çalışarak, eğer dinlemiyor ve aynısı yapıyorsa, yapmaya devam ediyorsa onun davranışlarının aynısını bende yaparım o kişi de bana bu çok yanlış ve iğrenç bir davranış bir daha yapma der bende ona Bu davranışı insanların senin hakkında ne düşündüğünü anlaman için yapıyorum bak sende aynı tepkiyi verebiliyorsun bir daha yapma olur mu derim. 😇☺️
Merhabalar prenses 🎈 Yemek yerken en sinir olduğum bir konuya değinmişsin. Herkesin yemek yerken sevmediği şeyler farklıdır elbette. Benimde sevmediğim bir durumdur ağız şapırdatmak. Böyle bir durumda eğer sevdiğim insanlarla bir yemekteysem, bir masada toplanmışsam, böyle bir durum görürsem açıkça o kişiye “lütfen ağzını şapırdatmadan yer misin” derim. Açıkça belli ederim bunu. Eğer halen devam ederse tabağımı alırım masadan kalkıp başka yerde yemeğimi yerim. Çünkü ciddi anlamda beynime işler o ses ve yemeğimi yiyemem. Ha eğer herhangi bir mekanda bilmediğim tanımadığım bir insan ayrı bir masada ; o sesi duyarsam başka masa bulup uzak bir yer tercih ederim. Tanımadığım bir insanı “düzgün yer misiniz” diye uyarmam. Onun yerine başka uzak bir masa bulurum.
Yemek yerken böyle bir durumla karşılaştığım zaman direkt gözünün içine bakarım gadası. Eğer ki o kişi biraz anlayışlı birisi olursa, zaten ona bu şekilde bakmamdan ne dediğimi anlayacaktır. Genelde bu şekilde tepki gösteririm.
Karşısına geç şapur şupur hatta hunharca yemek ye ağzını yüzünü yemeğe bula ve ellerine bulaştır daha sonra suya tuza ekmeğe masaya ne görürsen elle bulaştır, napıyon derse açıkla, emin ol iyice anlayacaktır.