Bi kôri ve barbekü seviyorum ben birde chili lokumu denicem bir ara, mantarlı kremalı zaten enfes demeye gerek yok kekiklim ve cafe de Paris soslu olanıda çok övüyorlar onlarada sıra gelir inş😂

Bi kôri ve barbekü seviyorum ben birde chili lokumu denicem bir ara, mantarlı kremalı zaten enfes demeye gerek yok kekiklim ve cafe de Paris soslu olanıda çok övüyorlar onlarada sıra gelir inş😂

Minicik porsiyonlara bence o fiyatlar değmiyor senelerdir. Tadı eh işte hazır yemek için fena değil, ama alelade güzel de değil başka mekanları tercih ederim ya da evde daha güzel ve doyurucu olanını yaparım.
Ben kendini beğenmiş tavuk menüsünü seviyorum ama onu almıyorum daha doyurucu menü alıyorum ama adını unuttum içinde tavuk, patates, makarna, salata olan menüyü alıyorum.
Merhaba
En çok sevdiğim chili lokumu kendisine dayanamadıgım dogrudur 🫢 ama herkese hitap etmeyebiliyor çünkü hem tatlı hemde acı karışık bir sosu var ☺️
Yess mis gibi ay severim ben
KFC seviyorum ben 😋
O en güzeli
😍
Cevap
15Cevap
Ben böyle yerlere gitsem aç kalırım aç tuhaf tuhaf isimleri var😂
Koca tabak çok doyurucu valla
Ahaha
Kremalı tavuk gayet güzel oluyor ama fiyatlar fena ya.
Evet bende severim tabi ki de resim de ki çok güzel mesela afiyet olsun
Teşekkür ederim
Çok severim. Şefin tavası, kekiklim, ali nazik favorilerim ama hepsi güzel genel olarak
💙
Hayatımda hiç yemedim tatmadım bir gün nasib olursa onu da tadacağım 😄
Umarım
Kremantar menüsünü bayağı beğenmiştim menü çeşiti çok tavuk dünyasında hepsini tek tek denemek lazım fakat best'im kremantar şu an
tavuk dünyasına gitmedim hiç, belki bi gün giderim.
Kendini beğenmiş tavuk güzel patlıcanlı beğendi sosundan dolayı
Dün şu yeni çıkanı denedim hardal soslu olan baya lezzetliydi 😌 ben hepsini tattiım
Yurt dışında yaşadığım için menüleri ezberimde yok fakat daha önce Tavuk Dünyası'nı 1-2 defa deneyimledim ve hoşuma da gitti.
Gereksiz pahalı, uzun zamandır yemiyorum. 3 yıl önce severdim.
Gereksiz pahalılaştırdıkları için bıraktım uzun süre önce yemeyi.
Üstelik porsiyonları düşürdüler epey.
Şefin tabağı mı ne vardı onu severdim. Evde yapıyorum ben artık
Ben genelde sayremde yiyorum ve sayrem ateşini tercih ediyorum
Hepsine bayılıyorum 🤤
Sezar salatasını seviyorum
Kekiklim, köri diğerini unuttum
acılı bi köri seviyorum
Evde yaparım genelde ve şahane olur
Ben fülfül ve labiate seviyorum
Hiç denemedim
Tavsiye ederim
Tesekkür ederim yasadığım semtde tavuk dünyası yok
Başka yere git djdj
Bi ara Kızılay'a gittiğimde deniyecem👍
Kori severim
Çok severim
Bu menü güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?