Benim yediğimi siz yeseydiniz ikram yemiş olurdunuz?
iyi akşamlar..
iyi akşamlar..


Merhaba
BİM sandivici yerim salamlı, kaşarlı, krem peynirli falan yanında kola ile. Sever misin bilmem ama yok üstü açtım onu yedim az önce
Normalde yemem Teoman abimin hatırı için yerim teşekkür ederim
Cevap
9Cevap
Kahve sigara
İçerim teşekkür ederim
pankek, masada kalmış öyle, masum masum bana bakınca dayanamadım yedim 😀
Tüh keşke ben yeseydim afiyet olsun
valla en son sabah yedim ne yedim kızartma yedim herhalde hatırlamıyom
Kızartma severim yerim
Tantuni yedim ben yapmıştım
Tantuni çok severim afiyetle yerim
Geçmiş olsun. Yulaflı bar olurdu.
Yulaflı bar yemedim, neden geçmiş olsun dedinki
Bileğinizdeki sargı bezi gibi geldi ondan dolayı.
Tahmin etmiştim bileklik üretim yapıldı koluma taktım sadece
Peki. İyi satışlar dilerim
Bana ait değil ben üretim yaparım sadece işçiyim ben
Tepki vermenize gerek yok
Tepki vermedim sakin cevap verdim, güzel düşüncen için teşekkür ederim 🌹
Senin için ben Çankırı'yı yakarım
Rica ederim arkadaşım 😊
Burcu burcu kokuyor seni görünce bana ferahlık geliyor iyi ki varsın 🙂
Sende iyi ki varsın arkadaşım 😊
Çok teşekkür ederim güzel yürekli insan 🙂
Estağfurullah, rica ederim arkadaşım 😊
Bende işleri toparlayıp dürüm döneri yiyeyim iyi geceler sana 2 saat sonra tekrar buraya gelirim 💐
Çilekli link içiyorum şu an
Yarısını bana ver
Bitti ehehesjds
Peki Afiyet olsun
Teşekkürler
Çiğ badem yedim birkaç tane. Sever misin?
Severim tabiki yerim
Güzeldir 😄
Bende köye gidince yerim 🙂
Köy neresi? Ben kuruyemişçiden alıyorum 😄
Hemen Ankara 'nın yanındaki il
Bul bakalım neresi
Hangi yanı?
Çankırı diyim.
Tamam üstüne bastın işte orası
En son cola içtim ısmarlarım sorun değil 🙃
Teşekkür ederim iyi olurdu aslında canın sağolsun 🙂
Tövbe Tövbe Istemezsin
Herşeyi yemiyorum ben ne yedin?
Karpuz yemiş olurdun
Kraker
Tuzlu şeyleri çayın yanında severim yerim
Tamam içelim sallama çay var ama yapacağım şimdi
Afiyet olsun ben işyerinde olduğum için imkanım yok
Çayımı hazırladım
Teşekkür ederim en son yediğim şimdilik bu dürüm döner
Dürdüm yedim 😅
Olsun sonuçta gül ile başlıyor 😅
Ne oldu 👀
Tamam ozaman bende kafasına takılan bir şey var sandım
Emoji biraz kafamı karıştırdı yok bişey
Öyle bir şey denedim normal bir durum söz konusu geçmiş
Dediysem özür dilerim
Benim yetiştirmem gereken işler var
Çok yoğun ve stresli çalışıyorum
En az üç saatlik tempolu çalışma beni bekliyor.. iyi geceler
Teşekkür ederim ben çok mutlu oldum, çok hızlı çalışırım üç saatlik işi bir buçuk saatte bitiririm
Evet elimden geldiği kadar
Eti Popkek.
Varsa ver canım çekti acıktım
Akp reklamına benden tam puan😂
Tesadüf çıkmış ikram onun içindeydi 😅
burcakli pasta
Ne güzel şeyler bunlar bugün çok güzel şeyler yedim teşekkür ederim
Çilek
Yerim ama bir kaç tane teşekkür almış
Milka 😋🍫🍫
Tadelle ve Milka'yı çok severim Afiyet olsun
Döner
Severim yerim teşekkür ederim
sosisli makarna
Kelebek makarna seviyorum afiyet olsun
Kiraz 😀
Ben senin kirazını yerim teşekkür ederim 🙂🍒
Çiğ badem.
Severim teşekkür ederim
Mantı
örtmenim sen hangi ara büyüdün dgko
Senin hatırın için yerdim bol sarımsaklı yoğurt ve salçalı
@HepinizeKüstüm büyümüş müyüm 🥲
gocaman olmuşun örtmenim ben aradaki farkı kapatayım gelim seni isteyim diyordum sen uçtun gittin daha gelmem de küstüm
@HepinizeKüstüm he ya 30 olduk ksllflclşssö
köfte
Çok severim yerim teşekkür ederim
Kisir
Yerdim teşekkür ederim
Afiyet olsuuun
Sağol
Kakaolu kek
Severim yerim ben onu
salamlı sandviç yedim en son
Nutella
Sandviç
Kurabiye olurdu 🙃
Dana fajelita
Kavrulmuş badem
Lahmacun
Yemem işyerinde yemekten bıktım afiyet olsun
Bocek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?