Yeme & İçme Yediğiniz en son şeyi bana verseydiniz ben ne yemiş olurdum? HΔLIL_ƁΣΨ Takip Et Xper 5 Yaş: 76 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Benim yediğim şeyi Siz yemiş olsaydınızBunu yemiş olurdunuz iyi geceler 🍁 Yediğiniz en son şeyi bana verseydiniz ben ne yemiş olurdum? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Kahve sadece 1 0 Yorumla
Zarifkelebek_ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 89% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 572 cevap paylaştı. Güzel olurdu valla🤌ben çizi yedim birkaç tane vereyim istersen 🤩 1 11 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Tamam olur bende sana bir tane vereyim Yorumla Zarifkelebek_ +1 yıl Aa bir tane olur mu hiç 🥲 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Sen bir kaç tane çizi veriyorsun kurtarmaz Yorumla Zarifkelebek_ +1 yıl O zaman yeni bir paket veririm Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Bende sana hepsini veririm Yorumla Zarifkelebek_ +1 yıl Anlaştık 🤌✨ Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Tamam ben çayı hazırlayım beraber yiyelim Yorumla Zarifkelebek_ +1 yıl Bu saatte olmaz🙄 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Ne zaman olur Yorumla Zarifkelebek_ +1 yıl 5 çayında Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Sabah mı akşam mı? Yorumla
Aslı306 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bu yedigin sey nedir tadi guzel mi? 2 8 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Evet çok güzel sevmediğim şeyleri yemem Yorumla Aslı306 +1 yıl Biskreme benziyor onunla tadi ayni mi Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Ondan daha güzel tadı var Yorumla Aslı306 +1 yıl Nereden ne kadara aldin? Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl BİM veya A101 olabilir fiyatını bilmiyorum evdekiler almışlar Yorumla Aslı306 +1 yıl Denedim kanka pek begenemedim biskrem daha guzel gibi Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Bana göre güzeldi tadı Yorumla Aslı306 +1 yıl Guzeldi de bir biskrem etmez farkli yemek onerileri de bekliyoruz agiz tadin guzelmis Yorumla
ЛҽЬula_ Takip Et Guru Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Nutella sdfjhsdf 2 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Ben senin Nutellanı yerim Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kara dut reçeli 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Yerim Yorumla
İcardiii99 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 57% +1 yıl Tavuk pilav hadi iyisin:) 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Yerim Yorumla
MaşaKocaAyıı Takip Et Master Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Tayzikli su yerdin amca 1 3 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Sen ye kara yiğenim Yorumla MaşaKocaAyıı +1 yıl 😂 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Deli galiba bu gülüp gidiyor Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Yeşil fasulye yemiş olurdun :D 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Hayatta yemem 😅
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Üzüm yemiş olurdun 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Bir kaç tane olabilir pek yemem Yorumla
Besara Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 90% +1 yıl Soğuk baklava. Bak yine canım istedi 😂 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Ne güzel şeyler yiyorsun, ben senin soğuk baklavanı yerim 😅 Yorumla
YalvarBarışalımk Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Bişey sarması vardı sultan mıydı neydi ondan shsh 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Bilmediğim şeyi yemem Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl aşure 2 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Pek aram onunla yok bir iki kaşık yerim
paramparcalastık Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl kuşbaşı sjdkkd 2 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Severim Yorumla
Zeeynnozyn Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kazık 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Ben yemem Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. sigara olurdu : ) 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl İçerim Yorumla
gale8 Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Armut tatlısı 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Armudu severim ama tatlısını hiç yemedim Yorumla
postmodernpokemon Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 74% +1 yıl Nohut, pilav 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Kuru fasulye pilav olsaydı iyiydi Yorumla
DenizEge37477 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Çikolata 1 4 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Yerim Yorumla DenizEge37477 +1 yıl Afiyet olsun 🙂 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Teşekkür ederim sanada 🙂 Yorumla DenizEge37477 +1 yıl Ben teşekkür ederim 😄 Yorumla
Yardımedin_ Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Lahmacun 1 5 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Birkaç ay yemem normalde çok severim acılı lahmacun Yorumla Yardımedin_ +1 yıl Abi Yakup'un dolapta ne işi var onu anlamadım ben dolapta saklamıyorum kahveyi Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl İşyerinde olduğum için tozlu ortam diye koydum bişey olur mu Yorumla Yardımedin_ +1 yıl Bilmem olmaz herhalde Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Olursa atarım çöpe nemli şimdiye kadar bişey olmadı Yorumla
VişneliBrowni_ Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Mısır cips. 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Tuzlu şeyleri severim yerim herhalde Yorumla
Merveniizzz Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 79% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 590 cevap paylaştı. Noodle bwömdlcmsşd 1 6 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Yemem onu Yorumla Merveniizzz +1 yıl Ah bee yeme geri ver bana sömxçsöa Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Neyse yiyeyim bari dndjow Yorumla Merveniizzz +1 yıl Teklif var ısrar yok sen bilirsin mwöxmsçdö Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Peki teşekkür ederim yedim çok güzelmiş bundan sonrada yerim dbjdfj Yorumla Merveniizzz +1 yıl Afiieed Yorumla
külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Beyaz çikolata. 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Yerim Yorumla
AskeriiMühendissss Takip Et Master Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Bisküvi 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Yerim Yorumla
kızılsaçlıtutku Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 93% +1 yıl Soğanlı lahmacun 😀 1 7 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Ben yemem onu Yorumla kızılsaçlıtutku +1 yıl niye sen saraylı mısın 😀 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Ondan değil işyerinde yemekten bıktım lahmacun pide geliyor sürekli Yorumla kızılsaçlıtutku +1 yıl ben üc ayda bir yerim özlüyorum öyle olunca hep ben de sevmem dürüm gibi soslu şeyler daha lezzetli Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Üç ayda bir dediğin gibi olurEkmek arası şeyler seviyorumKöfte olabilir tost olabilir Yorumla kızılsaçlıtutku +1 yıl tost güzel 👍 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Ne zaman yiyelim tostuAfyon'dan sucuk siparişi verdim 5 kilo Yorumla
Bunesıcakbee Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Cevizli kurabiye 1 1 Yorumla HΔLIL_ƁΣΨ +1 yıl Yerim onu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kahve sadece
Güzel olurdu valla🤌ben çizi yedim birkaç tane vereyim istersen 🤩
Tamam olur bende sana bir tane vereyim
Aa bir tane olur mu hiç 🥲
Sen bir kaç tane çizi veriyorsun kurtarmaz
O zaman yeni bir paket veririm
Bende sana hepsini veririm
Anlaştık 🤌✨
Tamam ben çayı hazırlayım beraber yiyelim
Bu saatte olmaz🙄
Ne zaman olur
5 çayında
Sabah mı akşam mı?
Bu yedigin sey nedir tadi guzel mi?
Evet çok güzel sevmediğim şeyleri yemem
Biskreme benziyor onunla tadi ayni mi
Ondan daha güzel tadı var
Nereden ne kadara aldin?
BİM veya A101 olabilir fiyatını bilmiyorum evdekiler almışlar
Denedim kanka pek begenemedim biskrem daha guzel gibi
Bana göre güzeldi tadı
Guzeldi de bir biskrem etmez farkli yemek onerileri de bekliyoruz agiz tadin guzelmis
Nutella sdfjhsdf
Ben senin Nutellanı yerim
Kara dut reçeli
Yerim
Tavuk pilav hadi iyisin:)
Yerim
Tayzikli su yerdin amca
Sen ye kara yiğenim
😂
Deli galiba bu gülüp gidiyor
Yeşil fasulye yemiş olurdun :D
Hayatta yemem 😅
Üzüm yemiş olurdun
Bir kaç tane olabilir pek yemem
Soğuk baklava. Bak yine canım istedi 😂
Ne güzel şeyler yiyorsun, ben senin soğuk baklavanı yerim 😅
Bişey sarması vardı sultan mıydı neydi ondan shsh
Bilmediğim şeyi yemem
Tarantula yemiş olurdun
aşure
Pek aram onunla yok bir iki kaşık yerim
kuşbaşı sjdkkd
Severim
Kazık
Ben yemem
sigara olurdu : )
İçerim
Armut tatlısı
Armudu severim ama tatlısını hiç yemedim
Nohut, pilav
Kuru fasulye pilav olsaydı iyiydi
Çikolata
Yerim
Afiyet olsun 🙂
Teşekkür ederim sanada 🙂
Ben teşekkür ederim 😄
Lahmacun
Birkaç ay yemem normalde çok severim acılı lahmacun
Abi Yakup'un dolapta ne işi var onu anlamadım ben dolapta saklamıyorum kahveyi
İşyerinde olduğum için tozlu ortam diye koydum bişey olur mu
Bilmem olmaz herhalde
Olursa atarım çöpe nemli şimdiye kadar bişey olmadı
Mısır cips.
Tuzlu şeyleri severim yerim herhalde
Noodle bwömdlcmsşd
Yemem onu
Ah bee yeme geri ver bana sömxçsöa
Neyse yiyeyim bari dndjow
Teklif var ısrar yok sen bilirsin mwöxmsçdö
Peki teşekkür ederim yedim çok güzelmiş bundan sonrada yerim dbjdfj
Afiieed
Beyaz çikolata.
Yerim
Bisküvi
Yerim
Soğanlı lahmacun 😀
Ben yemem onu
niye sen saraylı mısın 😀
Ondan değil işyerinde yemekten bıktım lahmacun pide geliyor sürekli
ben üc ayda bir yerim özlüyorum öyle olunca hep ben de sevmem dürüm gibi soslu şeyler daha lezzetli
Üç ayda bir dediğin gibi olur
Ekmek arası şeyler seviyorum
Köfte olabilir tost olabilir
tost güzel 👍
Ne zaman yiyelim tostu
Afyon'dan sucuk siparişi verdim
5 kilo
Yumurta kaşar
Vişne.
Yerim
Cevizli kurabiye
Yerim onu
Çikolata
Yerim