
@Zümra526 ile dondurma konusunda sohbet ederken aklıma geldi. Geçenlerde dondurma sezonunu Magnum ile açtım fakat gönlüm Cornetto'dan yana.
Cornetto
Magnum
Diğer (Cevaplarda belirtin)
Dondurma Sevmiyom
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ben her zaman magnum severdim hala da magnum seviyorum özellikle double çikolatalı olanları
Magnumun minilerinden beyaz çikolata kaplamalı fıstıklı olanı
Minileri bende seviyomm 😋
Magnum mini 🤩❤️
Aklıma ilk fiyatı geldi ya ne kadar fakirim sgsjxjjd Magnum dabıl çikolata iyidir :)
Estağfurullah 🙄 ben dondurma dolabına bakarken de gözüm ilk fiyatlara kaydı zaten 😂
İkisinide seviyorum ama cornetto disc karamel vanilya daha çok seviyorum
Cornetto diycem ama ikiside fav 🖤 sadece Magnum fark atmış bakınca.
İkisinide seviyorum aslında :)) ama cornetto bazen bir tık ağır basıyo
Seçim yapamıyorum ikisi dee 😅
Dimi ya hele o magnum miniler çok iyi 😂
Ayy bak düştü aklıma.. 😂
Algida Maraş usulü dövme favorim
Magnum❤️
Maraş dondurması
Cornetto
Magnum karamel
Hepsi. 🙄😄
hepsinden yiyom ben
Magnum badmli