Sen Bal kabağı tatlısı mı, ayva tatlısı mı yemeyi seversin?
Benim tercihim bol cevizli kabak tatlısından yana olurdu. Hatta bizim orada pekmezli kabak tatlısı yapılır. Çok severim 😋😋. Ayva tatlısını çok sevmesemde kaymağın hatrına yiyorum. Peki siz neden, hangisini tercih edersiniz?
Kabak tatlısı diyorum. Cevizli kabak tatlısı, çocukluğumun tatlısıdır. Komşu teyze, bu tatlıyı çok yapardı. Yanına peynir koyar ve poğaça ikram ederdi. Arkadaşımla biz de sıcacık sobanın yanında afiyetle yerdik. Çocukluğumu özlem ile anıyorum. 😊
Olmaz ama senimi kıracağız😂😂😂 Bak şimdi sana küçük bir tarif veriyorum bir kaba tereyağ bal ve bol tahin koyup kırıştırıtorsun. Tereyağ içinde iyice eriyecek. En son kavrulmuş susamlı üstüne dök ve dinlenir. Sana afiyet olsun