Külahta dondurma mı kasede dondurma mı daha lezzetli, sizce tadı nerede daha güzel geliyor?

Kasede dondurmanın tadı bir başka çıkıyor, "değmeyin keyfime" diye mesaj veriyor. 🍨

Külahta dondurma mı kasede dondurma mı daha lezzetli, sizce tadı nerede daha güzel geliyor?
Külahta dondurma mı kasede dondurma mı daha lezzetli, sizce tadı nerede daha güzel geliyor?
Cevapla