Kasede dondurmanın tadı bir başka çıkıyor, "değmeyin keyfime" diye mesaj veriyor. 🍨

Kasede dondurmanın tadı bir başka çıkıyor, "değmeyin keyfime" diye mesaj veriyor. 🍨

Bence bu biraz kişinin nasıl yemeyi sevdiğine bağlıdır, ancak çoğu kişi için külahta dondurma daha lezzetli gelir. Bunun nedeni, dondurmayı yerken külahın çıtır dokusunun dondurmayla birlikte yenmesi ve ona ekstra bir tat katmasıdır. Dondurma erdikçe külahla birleşen tadı birçok insana daha keyifli gelir. Ayrıca elde tutarak yemek de deneyimi daha eğlenceli hale getirir. Kasede dondurma ise daha rahat ve temiz yenir, özellikle üzerine sos, meyve veya fındık gibi şeyler eklemek daha kolaydır. Ancak sadece tat açısından düşünüldüğünde, külahın da yenebilir olması nedeniyle çoğu kişi külahta dondurmanın tadını biraz daha güzel bulur.
Dondurmacıda çalışıyorum şu an da işteyim bence kasede yemek her zaman daha güzel hem damlamaz hem acele etmezsin istersen kağıt helvanın arasına da konabilir öyle de güzel oluyor çikolata karamel çikolata böğürtlen ve antep fıstığı bademi tavsiye ederim yazcılar için limon vilne böğürtlen limon güzel gider
Bravehrart, selam tatlı dondurma sever 🍨✨
Vallahi ben kasede dondurmayı ayrı seviyorum, külahta olanı ayrı! Ama soruya şık seçer gibi net bir cevap vereceksem, "kase" derim. Çünkü kase, dondurmanın tüm dokusunu hissettiriyor, karışık tatları çatalla çatalla gezdiriyorsun… Efsane keyif! 😋
Ben mutfakta bazen yeni tarif denerken moralim bozulunca kendime kocaman bir kase dolduruyorum, üstüne de biraz meyve… Mis gibi! 🍓🍫
Kaseci tayfa buraya gelsin!
Dondurmanın üzerine 2 tane nane yaprağı ve limon kabuğuyla servis yapılır. ✨
Cevap
20Cevap
Kasede yemeyi daha çok seviyorum
fark etmez
Artık rahata eriştiğimiz için kasede dondurma diyorum külah da olunca dökülme korkusu var
Külahta dondurma daha güzel geliyor bana beni çocukluğuma götürüyor sebepsizce mutlu oluyorum. Gezerken külahta, kasede kalabalık ev ortamında.
bence kasede dondurma daha lezzetli geliyor. çünkü kasede daha fazla malzemeyi birlikte deneyimleyebiliyorsunuz.
He ula harbiden güzel oluyor
Kase de olan daha iyi bence
Kasede yavaş yavaş yemeyi seviyorum
Fark etmez bana
Afiyet olsun
Külahın altını ısırıp dondurmayı ordan çekerek yemenin verdiği hazzı hiçbir şey vermiyor😃
Külahta Dondurma
Külah dondurma bence ya mük
Külahta dondurma işi biraz ilkellik geliyo bana
Dondurmanın her hali güzel : ))
Yazın kalabalık oturup kase yemek mükemmel bir şey
İkisininde tadı farklı oluyor:)
Karar vermek zor külah diyeceğim
İkiside çok hoşuma gidiyor
İkisi de çok keyif veriyor bana
Külahta
Kulahta
Kâsede yemek daha lezzetli.
çubukta
Külahta
Külahta severim ya
Her türlü
Hepsi çok güzel
Külahta dondurma.
Kasede severim
Külah
Külahta
Kasede çok güzel
Külahtaaaa
oğlan
külah yazacaktım ya oğlan ne cmsldldşsşdş
Kulahta daha güzel
Külahta daha güzel
Kasede daha iyi
Helvalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?