Öğle yemeğinizi dışardan hazırmı yersiniz yoksa evde hazırlayıp iştemi yersiniz
Dışardan hazır yerim
Evde hazırlayıp işte yerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Öğle yemeğinizi dışardan hazırmı yersiniz yoksa evde hazırlayıp iştemi yersiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Dışardan hazır yerim her zaman çünkü dışarı yemeklerini daha çok seviyorum ben hazır olmalı fast food gibi
Evden getirdiğimde daha hafif ve güzel geçiyor günüm. Olabildiğince getirmeye çalışıyorum.
Ama iki türlü de sağlıklı beslenemediğimi düşünüyorum. Çünkü evden getirirsem soğuk yenebilecek şeyler yapmam gerekiyor. Et tavuk corba vs için arada dışarıdan yiyorum
Evde hazırlamaya çalışırım. Para varsa da acımam dışardan yerim
dışardan söylerim hiç ugrasamam evde yemek hazırlamakla daha pratik oluyor o iş yogunlugunda
dışarıdan almaya param yetmez açıkçası o yüzden evden idare ediyorum
kendim evde yapamıyorum artık dısardan soylemek daha kolay ve uyguna geliyor
Her gün evde hazırlamakla uğraşamam. Dışarıdan yerim.
Dışarıda her şey çok pahalı. Evden getirmek daha iyi bence.
dışardan söylerim kendimi ugrastıramam sabahleyin bazı günler işte zaten yemek bile yıyemıyorum yogunluktan
evde hazırlamayı daha cok severım kendı yaptıgım daha guzel ve saglıklı oluyor
evde güzel bir sandiviçlerimi hazırlar öğle molamda güzelce yerim hem yemegın gelmesını beklemem
dışardaki yemekler daha uygun fıyatlıya geliyor cok daha iyi ve kurumsal fırmalar yanımda en azından yemek tasımıyorum
dışardan söylerim tabikide evde oluncada dişardan soylüyorum evde yemek yapamıyorum
evde daha sagıklı ve ucuz oluyor dışardan söylemek bana hiç göre değil
evdeki kendi yapmış olduğum yemekler cok daha güzeller lezzetliler dışarıyı cok sevmiyorum
dışardan söylerim artık iş yerıne yemek göturmekte sıkıntı otobuste falan kokuyor
evde yaparım iş yerinde güzelce yerim evde gibi hissetmessem yiyemem yemek yoksa
dışardan söylemek daha kolay ve o iş anında asla yemek ile ugraşamam
evde kendi ögünüme göre ayalarım daha saglıklı ve abartısız oluyor
Kesinlikle ama bazen zaman olmayabilir evde hazırlamak için
çalışırken onla ugrasamam evde sabahın köründe hazırlayamam en iyisi dişardan söylemek
eve gidip yerim işime yakın evim
Bazen evden goturuyorum
Öğlen ara öğün yaparım sadece yemek yemem
Çalışmıyorum ama çalıştığımda dışardan yerdim.
İş yeri yemek veriyor işçilere
Dışarıdan hazır yemeyi tercih ederim
Genelde dışardan yiyoruz
Çalışsaydım dışardan söylerdim büyük ihtimalle😊
Evde yerim önceden dışarda yiyordum 🥹
iş yerimizde Muhterem ablamız sağ olsun
İş yerimde yemek veriliyor
Genelde öğle yemeğini dışarıdan yerim
Evden hazırlarım
#Hükümdar
Dışarıdan hazır yerim
Dışarıda yerim
Hazir yerim
Mecburen dışardan
dışardan yiyorum
sürekli evden hazırlayıp götürmekle uğraşamam
Evden
#Mirliva
Hazir 👍🏻
Evde yerim
Kendim yapacağım
Evden
Disardann yerim
Disardan
Bence em iyisi
Dışarıdan
Dışardan yiyoruz
Bilmem